یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳

Shannon and shadows! Story

Shannon and shadows! Story

 

 

Shannon is a very cute girl with short brown hair! She lives in a very little house with her parents!

Her room is too small that she has to share her bed with all of her toys! Cause she has no other place to put them!

Because of that, she loves going to kindergarten! Kindergarten has enough space for every kind of game! Shannon has many friends there! And Sarah is her best friend!

Shannon is a very energetic, happy girl! But she has a big secret:

She is afraid of shadows!

For example, The shadow behind her window scares her so much that she run away from it every morning and hides in the kitchen!

She thinks that it’s a shadow of a giant monster!

yesterday at kindergarten, Sarah invited Shannon to her birthday party! Shannon’s parents allowed her to go! Shannon wore her light blue dress which has a big white ribbon behind it! She loves this dress! It is a gift from her grandma! Her mother combed and tied her hair in a ponytail!

When Shannon arrived at Sarah’s house, all her friends were dancing and singing!

Hello! Shannon said to Sarah’s mom and ran to her friends.

They had a very good time! They played and ate Sarah’s birthday cake! But suddenly, something bad happened! Electricity went out! All of the kids started screaming!

Don’t be afraid! I’m gonna light some candles right away! Sarah’s mom said softly.

Everywhere was dark! But when Sarah’s mom lite the candles, the everything became vivid again!

But… There was a problem!

Too many big, creepy shadows appeared on the walls!

When Shannon saw the shadows, she put her hands on her face and started screaming!

 

See More: Shannon and shadows! _ moonzia

 

Sarah’s mom hugged Shannon and said:

What’s wrong sweetie? What scares you so much?

There are monsters all over the place!

Monsters!? Sarah’s mom was surprised! Where honey?

Look! There are on the walls!

OH Shannon! They are not monsters! Those are shadows!

Sarah’s mom started thinking and said:

Who wants to play the “shadow game” with me?

Then she taught the kids to make rabbits and foxes with their hand’s shadows!

Shannon wiped her tears and made a cute rabbit with her hands!

All the kids played with shadows for few minutes until the electricity came on again!

From that day on, Shannon is never afraid of shadows anymore! Actually, she loves to play with them!

https://www.tripadvisor.com/Profile/sonnr438

https://www.4shared.com/u/XcZbLm_Y/DenzelGates44.html

https://www.indiegogo.com/individuals/32700836

https://www.mixcloud.com/DenzelGates444/

https://www.sbnation.com/users/DenzelGates44

https://www.liveinternet.ru/stat/moonzia.com/

https://unsplash.com/@denzelgates44

https://www.evernote.com/shard/s447/sh/0bbac27d-0455-4477-bb4d-f7225acdfcfa/D0sK3RnosHeDzXUXXBXAW0YkrSU2e9_aufjYM78x1f4q75KqE57kDHRaGw

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/7c08e91b-f6d3-4246-94aa-6bb106fb3498/Sonn-R

https://www.fanfiction.net/u/15748129/

https://giphy.com/channel/DenzelGates44

https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/DenzelGates44

https://www.spreaker.com/user/16995786

https://justpaste.it/c118s

 

۰ ۰

تولید و صادرات وان و جکوزی

تولید و صادرات وان و جکوزی

وان و جکوزی یکی از محصولاتی هستند که به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد خود، مورد توجه مشتریان در سراسر جهان هستند. این محصولات علاوه بر استفاده در فضاهای خارجی، در داخل آپارتمان ها و واحدهای مسکونی نیز به کار می‌روند و در بازار جهانی تقاضا برای آنها رو به افزایش است.

راهکارهای کارآمد شرکتهای ایرانی برای صادرات وان و جکوزی

با توجه به ویژگی های وان و جکوزی، قیمت ها با توجه به تنوع  و کیفیت، این محصولات در بازار جهانی قابل رقابتی هستند. برای صادرات وان و جکوزی به کشورهای دیگر، نیاز به عقد قرارداد مشارکت با شرکت های بزرگ خارجی و همچنین حضور در نمایشگاه های بین المللی مرتبط با این صنعت داریم.

از دیگر راه هایی که می‌توان برای توسعه صادرات وان و جکوزی به کشورهای دیگر طی کرد، تولید و صادرات انواع جکوزی فضای باز اشاره کرد. با توجه به اینکه برخی از کشورهایی که ایران می‌تواند به آنها صادرات کند، مناطق با آب و هوای گرم هستند، وان و جکوزی فضای باز می‌تواند به عنوان یکی از راه حل هایی برای این امر باشد. البته بازار رقابتی فشرده‌ای در این بخش نیز وجود دارد، لیکن نزدیکی جغرافیایی و بهای پایین قیمت تمام شده یکی از مهمترین مزایای رقابتی شرکتهای ایرانی در صادران وان و جکوزی به شمار می‌رود. به علاوه، با توجه به افزایش محدودیت های آب، استفاده از جکوزی فضای باز در کشورهایی که با مشکل کمبود آب مواجه هستند، می‌تواند به عنوان یکی از راه حل هایی برای کاهش مصرف آب در نظر گرفته شود.

 

افزایش نرخ برابری ارز نسبت به ریال – یک فرصت

صادرات وان و جکوزی از ایران به کشورهای دیگر می‌تواند به عنوان یک فرصت برای توسعه صادرات در این حوزه در نظر گرفته شود. افزایش قیمت ارز در ایران می‌تواند به عنوان یکی از عوامل مهمی برای توسعه صادرات وان و جکوزی به کشورهای دیگر محسوب شود. با این حال، برای موفقیت در بازار جهانی، نیاز به استفاده از استراتژی های صحیح در توسعه صادرات و نیز بهره گیری از تکنولوژی های جدید و تحقیق و توسعه در این حوزه وجود دارد.

توسعه صادرات وان و جکوزی از ایران به کشورهای دیگر می‌تواند به عنوان یکی از راه های افزایش صادرات غیرنفتی و توسعه اقتصاد کشور مورد توجه قرار گیرد. با توجه به اینکه ایران دارای منابع طبیعی غنی و متنوع تولید مواد اولیه است، صادرات محصولاتی مانند وان و جکوزی می‌تواند به عنوان یک فرصت برای توسعه اقتصادی کشور به شمار آید.

علاوه بر این، با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و افزایش قیمت ارز، صادرات می‌تواند به عنوان یکی از راه های کسب درآمد برای شرکت های تولید کننده وان و جکوزی در ایران مطرح گردد. بازار جهانی از این محصولات استقبال می‌کند و با توجه به کیفیت بالا و قیمت مناسب آنها، می‌تواند به عنوان یک فرصت برای توسعه صادرات در این حوزه در نظر گرفته شود.

https://v.gd/60xrZu

https://is.gd/2fmQGu

https://shrtco.de/Dmo4Hl

 

بازار صادرات وان و جکوزی آپارتمانی

با توجه به اینکه وان و جکوزی آپارتمانی نیز در بازار جهانی مورد استقبال قرار دارند، شرکت های تولید کننده می‌توانند به دنبال توسعه صادرات این محصولات به کشورهای دیگر باشند. بسیاری از کشورهای همسایه ایران که بازار هدف محصولات ایرانی هستند، سرمایه‌گذاری زیادی در زمینه مسافرت و گردشگری انجام داده‌اند که صادرات وان و جکوزی آپارتمانی می‌تواند به عنوان یک فرصت برای توسعه صادرات و همچنین توسعه صنعت گردشگری این کشورهامد نظر قرار گیرد.

منبع :  https://www.ladorco.com/%d8%b5%d8%a7%d8%af%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%88-%d8%ac%da%a9%d9%88%d8%b2%db%8c/

https://coub.com/mariafiona3

https://giphy.com/channel/MariaFiona3

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/41934015-dc9d-4925-bbf8-6550676a39b0/Maria-F

https://www.fanfiction.net/u/15717547/

https://seekingalpha.com/user/58019394/profile

https://www.spreaker.com/user/16955599

https://justpaste.it/4sw8d

https://www.atlasobscura.com/users/mariafiona3

https://trello.com/u/mariafiona3

https://www.diigo.com/user/mariafiona3

https://www.blogtalkradio.com/mariafiona3

https://gitlab.com/MariaFiona3

https://www.viki.com/users/mariafiona3_860/about

https://visual.ly/users/mariafiona3/portfolio

 

 

 

۰ ۰

نکاتی برای شناخت ژانر ها از طریق گوش

نکات دیگر برای شناخت ژانر ها از طریق گوش

برخی از ژانر ها هستند که به راحتی به خاطر ویژگی های مشترک دیگری که دارند، شناسایی می شوند. این بدان معناست که شما نیازی به اندازه گیری تمپو یا تشخیص الگوی درام ندارید.

  • برخی از ژانر ها با کمک یک سری ساز های خاص به راحتی شناخته می شوند. به عنوان مثال بداهه نوازی با ساکسیفون یکی از بارز ترین ویژگی های جاز است. برخی نمونه های دیگر عبارتند از گیتار های الکتریکی به شدت دست کاری شده با باس غیرحرفه ای در متال.
  • ممکن است در مواردی بتوانید به کمک آواز ، آهنگ از ژانر سر در بیاورید. این وکال می تواند آواز های پر معنا و دلپذیر سبک پاپ باشد یا آواز یک آهنگ هوی متال باشد که به طرز وحشیانه خواننده در آن جیغ می کشد. یکی از ژانر های نشانه دار رپ است که متن ترانه آن شبیه حرف زدنی است که قافیه دارد.
  • اگر هنوز در شناسایی ژانر مشکل دارید ، تنظیم آهنگ ممکن است به شما سر نخ بدهد. مثلا در ژانر هایی مثل چیل اوت و امبینت ساختار خاصی وجود نداشته و آهنگ در مدت زمانی که پخش می شود پیشرفت قابل توجهی ندارد.
  • چند ژانر هم هستند که با حس و حالی که منتقل می کنند، می توان آن ها را توصیف کرد. در موسیقی الکترونیک برخی از زیرشاخه ها از نظر تمپو و ضرب آهنگ بسیار شبیه به هم هستند اما از نظر کلی احساس آهنگ خیلی با هم فرق دارند. مثلا حس و حال کلی ویژگی اصلی است که داب استپ روان و دارک استپ را از هم متمایز می کند.
 
 
۰ ۰

موسیقی چه بخشی از زندگی شما را تشکیل می دهد؟

موسیقی چه بخشی از زندگی شما را تشکیل می دهد؟

موسیقی مورد علاقه خود را چند بار در روز گوش می دهید؟ آیا تا بحال برای فرار از استرس های کاری یا فشارهای زندگی روزمره گوش دادن به موسیقی و یا نواختن ساز را وارد زندگی خود کرده اید؟ یا به بهانه های مختلف چون کمبود زمان و یا رفت و آمد به کلاس، شانس بهره مندی از مزایای آن را از دست داده اید. اگر پاسخ شما مثبت است قطعا براین امر واقف هستید که موسیقی و نواختن ساز موسیقایی از آن دسته هنرهایی است که آرامش روح و روان انسان را فراهم می کند و تاثیری مثبتی بر روی مغز و تقویت حافظه دارد. فراگیری نواختن ساز بسیار به روحیه شما کمک می کند. اصلا اهمیت ندارد که چه قدر در این کار و مهارت پیشرفته خواهید شد. همین که بتوانید بخشی از احساساتتان را از طریق ساز خود بیان کنید و تا حدی از مشغله های روزمره تان کم کنید، ارزشمند خواهد بود.

موسیقی و کاهش مشغله های کاری و روزمره

با وجود مشغله های روزمره زندگی امروزی، نواختن ساز تاثیر مثبتی در بهبود آرامش زندگی خواهد گذاشت. موارد زیر از جمله نکات مثبت در فراگیری این مهارت هنری در زندگی می باشد.

  • بهبود عملکرد ادراک و شناخت
  • کاهش استرس
  • کاهش اشتها
  • تقویت حافظه
  • کمک به مدیریت درد
  • کمک به خواب بهتر
  • افزایش انگیزه
  • بهبود خلق و خو
  • کاهش علائم افسردگی
  • افزایش استقامت ورزشی

ایرانیان از دیرباز، علاقه وافری به آموزش و یادگیری موسیقی داشته اند و همواره خواسته اند تا نوازنده ساز مورد علاقه ی خود باشند و همواره نوازندگان و آهنگسازان خوش آوازه ای در فرهنگ موسیقی ایرانی پرورش یافتند. دستگاه ها و نواهای بسیاری که از گذشته در تاریخ ما به یادگار مانده اند که بیانگر همین موضوع است.

منبع :

https://www.daily*******.com/user/ahomusic/

 
 
۰ ۰

از مهندسی بافت برای ساخت دریچه های قلب استفاده می شود

از مهندسی بافت برای ساخت دریچه های قلب استفاده می شود

یک تیم تحقیقاتی بذرهایی را با استفاده از ترکیبی از فناوری نانو، چاپ سه بعدی و مهندسی مکانیک تولید کرده اند که می تواند سلول های زنده را رشد داده و ماشین آلات و اندام ها را تولید کند.

یک تیم تحقیقاتی از ترکیبی از فناوری نانو، پرینت سه بعدی و مهندسی بافت دریچه‌های قلب ایجاد کرده‌اند که قادر به رشد سلول‌های زنده و تولید بافت‌ها و اندام‌های عملکردی هستند. در حال حاضر نیاز مبرمی به دریچه های قلب وجود دارد زیرا بیماری های مربوط به دریچه های قلب یکی از شایع ترین علل نارسایی قلبی هستند. تنها در آمریکا سالانه بیش از 90000 نفر نیاز به تعویض دریچه قلب دارند. در این میان، دریچه های قلب مهندسی شده توانسته اند بر برخی از مشکلات مربوط به دریچه های مکانیکی و بیوپروتزی غلبه کنند. اما در حال حاضر استفاده از دریچه‌های مکانیکی که معمولاً فلزی هستند، فرد را مجبور می‌کند تا پایان عمر خود را صرف رقیق‌کننده‌های خون کند و دریچه‌های بیوپروتز که معمولاً از حیوانات بافتی ساخته می‌شوند، عمر محدودی دارند و باید. بعد از 10 تا 20 سال باید تعویض شود.

هر دو نوع دریچه قادر به بزرگ شدن نیستند، به این معنی که نوجوانانی که به کمک نیاز دارند باید چندین بار در طول زندگی خود قلب خود را تعویض کنند. در همین حال، محققان توانسته اند برای اولین بار با استفاده از مواد زیستی مبتنی بر نانوالیاف قوی، انعطاف پذیر و غیر قابل تجزیه، دریچه های قلب مهندسی زیستی تولید کنند. سلول های بنیادی قلب در این آردها رشد می کنند و در انکوباتور قرار می گیرند. سلول ها در یک دوره 15 روزه رشد می کنند و چندین لایه سلول را تشکیل می دهند و به تدریج جایگزین داربست رو به زوال می شوند.

این روش تا زمانی ادامه می یابد که دریچه پس از کاشت در بدن بیمار به طور کامل با بافت های طبیعی بیمار یکپارچه شود. نتایج بالینی کاشت این دریچه ها نشان داده است که عملکرد آنها مشابه دریچه های طبیعی قلب بوده و با همان سرعت و فشار موثر دریچه های تجاری باز و بسته می شوند. اگرچه هنوز راه زیادی تا رسیدن این دریچه ها به بالین وجود دارد، اما محققان بر این باورند که این دریچه های میکرو موتوری می توانند به زودی نارسایی دریچه قلب را حل کنند.

منبع : http://gg.gg/12bobx

https://bit.ly/3SojFc7

https://did.li/GH6YH

شرکت فناوری بن یاخته

 

https://social.msdn.microsoft.com/profile/tamikahayes2/

https://www.pinterest.com/pin/931682241637205723/

https://express.adobe.com/page/JIKt2B2Kb1grT/

https://sites.google.com/view/bonbiotech/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/08/20/bonbiotech/

https://tamikahayes2.tumblr.com/

https://myspace.com/tamikahayes2

https://disqus.com/by/tamikahayes2/about/

https://www.goodreads.com/user/show/155022580-tamika-hayes

https://en.gravatar.com/tamikahayes2

https://www.ted.com/profiles/37614594

https://www.behance.net/tamikahayes

https://tamikahayes2.livejournal.com/profile

https://www.quora.com/profile/Tamika-Hayes-12

https://issuu.com/tamikahayes2

 

 

۰ ۰

پلیمرها و داربست ها

پلیمرها و داربست ها

داربست های مهندسی بافت اغلب از مواد پلیمری زیست تخریب پذیر ساخته می شوند که می توانند به عنوان پلیمرهای طبیعی یا پلیمرهای مصنوعی طبقه بندی شوند. پلیمرهای طبیعی مانند کلاژن، کیتوزان، اسید هیالورونیک، فیبرین، آلژینات و فیبروئین ابریشم دارای مزایایی در تشخیص بیولوژیکی و رفتار فعال زیستی بالقوه هستند. با این حال، اشکالات زیادی در ارتباط با استفاده از پلیمرهای طبیعی وجود دارد، به عنوان مثال، مسائل ایمنی زایی، آلودگی پاتوژن، خواص مکانیکی محدود، زیست تخریب پذیری سریع و عدم سازگاری دسته به دسته. اسید لاکتیک)، PLA. پلی (اسید گلیکولیک)، PGA؛ پلی (?-کاپرولاکتون)، PCL؛ پلی وینیل الکل)؛ پلی (بوتیلن سوکسینات)؛ پلی انیدرید؛ پلی اتیلن اکسید؛ پلی (l-lactide-co-3-caprolactone)، PLCL; پلی (اتیلن اکسید) و غیره با وجود تجزیه پذیری و زیست سازگاری خوب، پلیمرهای مصنوعی گروه های چسبندگی بیولوژیکی ندارند و توانایی تنظیم pH در طول متابولیسم سلولی را ندارند.

ساختار پلیمرها

پلیمرهای مصنوعی همچنین در ترکیب با پلیمرهای طبیعی برای بهبود مشکلات نامطلوب مربوط به آب دوستی، اتصال سلولی و زیست تخریب پذیری استفاده می شوند. علاوه بر این، داربست ها با استفاده از لیگاندهای خاص، مانند مولکول های پروتئین، که به تقویت پاسخ های سلولی کمک می کنند، فعال می شوند.

با استفاده از مواد زیستی مصنوعی و طبیعی، داربست‌های سه‌بعدی مانند نانوالیاف، هیدروژل‌ها و میکروذرات متخلخل به طور گسترده مورد مطالعه قرار گرفته‌اند. این داربست های سه بعدی و بسیار متخلخل برای ایجاد یک محیط محلی فعال پس از کاشت برای بازسازی بافت آسیب دیده یا از دست رفته استفاده می شود. در داربست های سه بعدی، تخلخل ثابت شده است که تعیین کننده مهم مهندسی بافت نسل دوم است و تاکید بیشتری بر نیاز به عروق و نفوذ سلول به منافذ داربست دارد. مطالعات قبلی نشان داده است که رشد و چسبندگی سلول به شدت به اندازه و تراکم منافذ در داربست بستگی دارد که باید با دقت بر اساس پارامترهای خاص بسته به جنس و کاربرد دستکاری شود. یکی از دلایل اصلی اهمیت تخلخل این است که شبکه های سلولی به مسیرهای ترکیبی انتقال مواد مغذی، سیگنال دهی سلولی و تکثیر برای تقلید از ساختار محیط ماتریکس خارج سلولی طبیعی (ECM) متکی هستند. با این حال، تخلخل و در نتیجه نسبت سطح به حجم داربست نباید آنقدر زیاد باشد که مقاومت مکانیکی آن را کاهش دهد. https://t.ly/0sjP

http://s.ecmaps.de/t_Gsd

داربست های سه بعدی برای کاربردهای مهندسی بافت با دو محدودیت اصلی روبرو هستند: داربست ها نباید خیلی متخلخل باشند (به دلیل استحکام مکانیکی به خطر افتاده) و همچنین نباید به طور قابل ملاحظه ای عاری از تخلخل (به دلیل عدم نفوذ سلول) باشند. رگ های خونی و سیگنال ها). این تعادل نشان می دهد که نفوذ بیشتر سلول با تخلخل بیشتر همراه است و تخلخل به طور کلی با مقاومت مکانیکی یک داربست معین نسبت معکوس دارد. این مبادله یکی از مفاهیم اساسی مهندسی بافت به طور کلی است و همیشه باید در هنگام ساخت مواد زیستی در نظر گرفته شود.

منبع :  بن یاخته

 

https://giphy.com/channel/TamikaHayes2

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/fdd2709c-82a1-4c4a-a504-c6552a18dccb/Tamika-H

https://www.fanfiction.net/u/15546041/

https://seekingalpha.com/user/57085970/comments

https://www.spreaker.com/user/16703003

https://justpaste.it/8uvu9

https://www.atlasobscura.com/users/tamikahayes2

https://trello.com/u/tamikahayes2

https://www.diigo.com/user/tamikahayes2

https://www.blogtalkradio.com/tamikahayes2

https://gitlab.com/TamikaHayes2

https://www.viki.com/users/tamikahayes2_594/about

 

 

۰ ۰