یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳

ترمووود در دكوراسيون داخلي

ترمووود در دكوراسيون داخلي 

ويژگي‌هاي ترمووود چيست؟

اين متريال رطوبت بسيار كمتري را نسبت به چوب معمولي دارد. در اين روش از هيچ ماده‌ي شيميايي استفاده نمي‌شود و طريقه توليد آن كاملاً طبيعي مي‌باشد. همين موضوع سبب مي‌شود تا كاملاً سازگار با محيط زيست بوده و براي انسان هيچ ضرري نداشته باشد. استفاده از متريال‌هاي پلاستيكي و شيميايي قطعاً سازگار با محيط‌زيست و بدن انسان نيست. برخي از بيماري‌هاي موجود به دليل همين ناسازگاري بين متريال و انسان‌ها مي‌باشد. استفاده از ترموود مي‌تواند طبيعي بودن محيط خانه را به ارمغان آورد. 

چوب ترمووود داراي رطوبت بسيار پايين‌تري از چوب معمولي است و رطوبت آن حدود ?? درصد كمتر از چوب معمولي مي‌باشد. همين موضوع سبب مي‌شود تا هجوم حشرات و لانه سازي آن‌ها وجود نداشته باشد. همچنين در ترمو ووود امكان كپك زدن نيز وجود ندارد. مقاومت بالاي آن در برابر پوسيدگي و كپك زدن سبب شده است تا نقش چوب ترمووود در دكوراسيون داخلي ساختمان بسيار كاربردي باشد. اين متريال در برابر گرما و سرما نيز بسيار مقاوم مي‌باشد. همين مقاومت سبب استفاده از آن در جاهاي مختلف ساختمان شده است.

مي دانيم كه اغلب فلزات رساناي گرما هستند و به راحتي هواي گرم و سرد را به داخل ساختمان انتقال مي‌دهند در صورتي كه از چوب ترموود در نماي خارجي و يا موارد داخلي استفاده شود، گرما و سرما به ميزان كمتري به داخل محيط انتقال داده خواهد شد. اغلب افراد در فصول سرد و گرم سال دغدغه‌هاي زيادي براي متعادل سازي دماي خانه را دارند. با استفاده از ترمووود مي‌توانيد دماي محيط را متعادل‌تر سازيد.

طول عمر اين متريال نسبت به طول عمر ساير مواد بيشتر و بهتر است. شما مي‌توانيد از اين چوب به مدت طولاني استفاده كنيد و هزينه‌هاي اضافي براي تغيير متريال انجام ندهيد. اين متريال سبك بوده و وزن زيادي ندارد. همچنين ويژگي سازگاري آن با محيط زيست و قابل بازيافت بودن سبب شده است تا بعد از گذشتن چند سال محيط زيست توانايي بازيافت اين متريال را داشته باشد. 

ترموود در دكوراسيون داخلي

ترموود در دكوراسيون داخلي

استفاده از ترمووود در دكوراسيون داخلي (اتاق پذيرايي)

يكي از فضاهايي كه در آن مي‌توان از ترمووود استفاده كرد اتاق پذيرايي است. ايده‌هاي مختلف و گوناگوني براي استفاده چوب ترمووود در دكوراسيون داخلي ساختمان وجود دارد. به عنوان مثال در برخي از دكوراسيون‌ها از ترمو وود براي دكور كردن قسمتي از سقف استفاده مي‌شود. وجود چوب در قسمتي از سقف پذيرايي مي‌تواند جلوه‌ي زيبا و منحصر به فردي را در فضا ايجاد نمايد. استفاده از اين متريال در اتاق پذيرايي باعث مي‌شود تا حس طبيعي و طبيعت در فضا افزايش يابد.

ايده‌ي ديگري كه مي‌توان از ترموود در آن استفاده كرد، ديوار مي‌باشد. يعني شما مي‌توانيد يكي از ديوارها را به طور كلي با اين چوب پوشش دهيد. اين ديوار مي‌تواند ديوار پشتي مبلمان و يا تلويزيون باشد. سقف و ديوار اتاق پذيرايي از جمله موارد بسيار كاربردي در استفاده از اين متريال مي‌باشد.

كفپوش يكي ديگر از استفاده‌هاي ترموود در دكوراسيون داخلي

استفاده از چوب ترمو به عنوان كفپوش ايده‌اي عالي است كه مي‌توان از آن استفاده زيادي در دكوراسيون داخلي كرد. پوشش كف ساختمان از دغدغه‌هاي بسياري از افراد مي‌باشد. سراميك و يا پاركت داراي معايبي هستند كه نمي‌توان به راحتي از آن‌ها استفاده نمود، لذا سازگاري كامل و مناسبي با بدن انسان ندارند. سراميك در فصل‌هاي سرد سال بسيار نامناسب بوده و سبب كاهش دماي ساختمان مي‌شود. همچنين باعث ايجاد مشكلات جسمي در بدن افراد مي‌گردد. در اين نوع ساختمان‌ها حتماً بايد از كفش و پاپوش در خانه استفاده كرد. 

پاركت نيز داراي معايب ديگري است. مقاومت پاركت به طور قابل قبولي نيست و سازگاري كاملي با بدن انسان ندارد. استفاده از چوب ترمو به عنوان كفپوش مي‌تواند سلامتي و زيبايي را به ارمغان آورد. در صورت استفاده از اين كفپوش دماي كف ساختمان هميشه متعادل بوده و مي‌توان به راحتي و بدون استفاده از كفش روي آن راه رفت. چوب سازگاري كامل با بدن انسان دارد و كمتر موجب ناراحتي‌هاي جسمي مي‌گردد.

بالكن از جمله موارد استفاده چوب ترمو در دكوراسيون داخلي

 بالكن، تراس و روف گاردن نيز از جمله موارد دكوراسيون داخلي هستند كه ترمووود در آن‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد. فضاي تراس مي‌تواند مانند محيطي باشد كه هر روز در آن اعضاي خانواده اقدام به استراحت و يا تفريح مي‌كنند. با استفاده از ترمووود در طراحي تراس و روف گاردن مي‌توانيد اوقات خوش و بهتري را بگذرانيد. مي‌توانيد آفتاب گيري و حمام آفتاب را در بالكن خود تجربه نماييد. به دليل سازگاري ترمووود با بدن افراد به راحتي مي‌توانيد بر روي آن نشسته و يا دراز بكشيد. در صورتي كه از بالكن به عنوان محل بازي كودكان استفاده مي‌نماييد، بدون هيچ نگراني مي‌توانيد آن‌ها را مشغول بازي ببينيد. البته بهتر است محافظ‌هاي لازم در اين مكان وجود داشته باشد.

 

مجسمه برنزي در دكوراسيون

مجسمه برنزي در دكوراسيون

مجسمه يا تنديس قالبي است كه براي به خاطر سپردن چهره شخص ، شي يا حيوان ساخته شده است. مجسمه برنزي به مجسمه هايي گفته مي شود كه از آلياژ برنز ساخته شده اند. مجسمه ها مي توانند در جنس هاي مختلفي مانند چوب، شيشه، سراميك، پلاستيك، برنز و ديگر فلزات و ... توليد شوند. مجسمه ها اكثرا تزئيني هستند به خصوص مجسمه هاي برنزي كه به خاطر اين زيبايي طرفداران خاص خود را دارند. استفاده از مجسمه هاي برنزي تزئيني در طراحي داخلي خانه نيز مي تواند فضاي آن را ايجاد كند ، آن را زير و رو كنيد. اگر از طرفداران سبك كلاسيك و مجلل هستيد با اين مقاله كه توسط فروشگاه برنز نوين تدوين شده است همراه باشيد تا در مورد نقش مجسمه برنزي در دكوراسيون بيشتر بدانيم.

اولين و بهترين مكاني كه مي توان اين مجسمه هاي برنزي دكوري را در آن به نمايش گذاشت و كاملاً راضي بود اتاق نشيمن است. مجسمه هاي برنزي در اندازه هاي كوچك و بزرگ توليد و عرضه مي شوند. در سالن پذيرايي مي توان از انواع مجسمه هاي كوچك و بزرگ در جاهاي مختلف استفاده نمود. اگر سبك سالن پذيرايي شما كلاسيك است ؛ اينجا واقعاً جاي اين مجسمه ها است. مي توانيد اين مجسمه ها را روي ميز كنسول و ميزهاي جانبي براي مبلمان قرار دهيد. اگر قفسه اي در اتاق نشيمن خود داريد ، اين نيز چيز بدي نيست. تصميم شماست. حتي مي توانيد مجسمه هاي برنزي كوچك را بر روي شلف سالن پذيرايي قرار دهيد. قرار دادن مجسمه هاي برنزي در باكس و بوفه نيز مي تواند گزينه مناسبي براي اين منظور باشد. علاوه بر سالن پذيرايي شما مي توانيد مجسمه برنزي را در اتاق ها نيز قرار دهيد. شما حتي مي توانيد مجسمه برنزي را بر روي ميز كار و در كنار دفتر و خودكار خود قرار دهيد. با اين كار مي توانيد ميز خود را تزئين نماييد و جلوه اي خاص و زيبا به ميز خود بدهيد. مجسمه شير بزرگ، ببر و همچنين اسب استياده مي تواند گزينه مناسبي براي ميز شما باشد.

 

c3_m5uo.jpg

 

سعي كنيد از مجسمه هاي زيبا و با عظمت استفاده كنيد. از بين مواردي كه براي شما نيز هيجان انگيز است ، انتخاب كنيد. بسياري از كارشناسان معتقدند كه مي توانيد با استفاده از مجسمه پويايي ايجاد كنيد. اين مجسمه ها به اشكال مختلف از جمله شخصيت حيوانات ، اسطوره هاي تاريخي و شخصيت هاي مهم اجتماعي ارائه مي شوند. شما مي توانيد يكي از آنها را با توجه به محيط مورد نظر انتخاب كرده و از ويژگي هاي آنها در محيط استفاده كنيد. به خاطر داشته باشيد كه براي خريد اقلام تزئيني مانند مجسمه برنزي ، بايد از سايت هاي معتبر و با سابقه تهيه نماييد. فروشگاه برنز نوين يكي از موارد مي باشد كه در ادامه به بررسي آن مي پردازيم.
نكته اي كه بايد به آن توجه كنيد دقت در اندازه و اندازه مجسمه هاي تزئيني است كه به طور مستقيم با مكاني كه مي خواهيد در آنجا استفاده كنيد ارتباط دارد. در مكان هاي بزرگ مي توانيد از مجسمه هاي برنزي بزرگ مانند عقاب و ببر مي توانيد استفاده نماييد. در مكان هاي كم جا و كوچك بهتر است از مجسمه هاي كوچك كه داراي تنوع زيادي نيز مي باشد، مي توانيد استفاده نماييد. اگر فضاي بزرگي براي مجسمه هاي برنزي نداريد نگران نباشيد. شما مي توانيد با مجسمه هاي خيلي كوچك مانند بالرين و هفت كوتوله و ... دكوراسيون منزل خود را زيباتر نماييد. در گوشه هاي سالن پذيرايي نيز مي توانيد با قرار دادن يك ميز كوچك و قرار دادن يك مجسمه برنزي مناسب، زيبايي دكوراسيون خود را دوچندان نماييد. 

 

مكان هاي زيادي براي تهيه مجسمه هاي برنزي وجود دارد. برخي از سايت هاي مهم براي تهيه محصولات برنزي را مي توان ديجي كالا، فروشگاه برنز نوين، كالاوما و ... مي باشند. در اين بين فروشگاه برنز نوين به صورت تخصصي بر روي فروش محصولات برنزي تمركز دارد. شما مي توانيد انواع مجسمه برنزي را با خيالي آسوده و قيمت مناسب از فروشگاه برنز نوين تهيه نماييد. فروشگاه برنز نوين داراي مزيت هايي چون ضمانت نامه كتبي اصالت كالا، ارسال فوري و رايگان به سراسر كشور، كيفيت بالا و قيمت مناسب و ... مي باشد. فروشگاه برنز نوين در زمينه عرضه محصولات برنزي با سايت ديجي كالا نيز همكاري مي نمايد. شما براي برقراري ارتباط با فروشگاه برنز نوين كافي است در طول روز با شماره تلفن 09026210810 تماس حاصل فرماييد. همچنين مي توانيد با مراجعه به آدرس اينترنتي فروشگاه برنز نوين به نشاني https://bronzenovin.com از ديگر محصولات اين فروشگاه ديدن فرماييد.

 

نكاتي كه در حين خريد باعث كاهش خطر ابتلا به كرونا مي شود

نكاتي كه در حين خريد باعث كاهش خطر ابتلا به كرونا مي شود

 

مي دانيم كه بهتر است تا زماني كه كرونا وجود دارد و تا اين حد هم خطرناك است تا جاي ممكن بيرون از خانه نشويم. براي خريد مايحتاج ضروري نيز بهتر است به صورت اينترنتي اقدام به تهيه آن ها كنيم تا در امنيت و ايمني باشيم. اما گاها مجبوريم براي خريد برخي از چيزهاي مورد نيازمان سري به فروشگاه ها بزنيم. رعايت موارد و نكات ايمني بيشتر باعث مي شود كه ريسك ابتلا را بسيار كمتر كنيم.

اول از همه بهتر است ساعت خوبي را براي خريد در نظر بگيريد. همه مي دانيم كه در ساعت هاي عصر فروشگاه ها و سوپرماكت ها شلوغ تر هستند. بهتر است كه در صورت امكان ساعتي را براي خريد انتخاب كنيم كه حدس مي زنيم فروشگاه خلوت تر باشد.

بهتر است فروشگاه ها و مراكز خريدي را انتخاب كنيم كه جمعيت كمتري در ان ها وجود دارد. برخي از فروشگاه ها و مراكز خريد هميشه شلوغ و پر از جمعيت هستند. پس بهتر است فروشگاه هاي ديگر را انتخاب كنيم.

يك ليست خريد از اجناس مورد نيازتان تهيه كنيد تا در زمان ورود به فروشگاه بدانيد كه بايد به كدام قسمت براي پيدا كردن آن ها برويد و خريدتان را زودتر تمام كنيد. اين كار به شما كمك مي كند زمان كمتري را در فروشگاه براي خريد كالاهاي مورد نيازتان صرف كنيد.

حتما و حتما ماسك داشته باشيد. استفاده از ماسكهاي تنفسي سه لايه اي و ماسكهاي ديگر با درجه حفاظتي بالاتر مثل ماسك سه بعدي از شما در محيط فروشگاه كه جمعيت زيادي هم وجود دارد بهتر محافظت مي كند. هرگز بدون ماسك وارد فروشگاه ها نشويد. فروشگاه ها از اماكن خطرناك هستند و بايد بسيار مراقب باشيد.

يك ضدعفوني كننده همراه داشته باشيد و به صورت مرتب دستان خود را ضدعفوني كنيد. ممكن است مجبور شويد مرتب به چرخ خريد و يا كالاها و قفسه ها دست بزنيد. پس بهتر است مرتب دستان خود را با محلول ها يا ژل هاي ضدعفوني كننده پاكسازي كنيد.

به هيچ عنوان به كالاهايي كه نياز نداريد دست نزنيد. مستقيم به سراغ كالاهاي مورد نيازتان برويد و آن ها را يكي پس از ديگري برداريد. از تماس با كالاهايي كه نياز نداريد به شدت خودداري كنيد. اين كالاها ممكن است توسط اشخاص ديگر هم برداشته شده باشند و آلوده به ويروس باشند. سعي كنيد تماس با سطوحي مثل قفسه ها با دستان شما به حداقل برسد.

بهتر است يك دستكش در دست كنيد تا دستان شما به صورت مستقيم با كالاها و چرخ خريد برخورد نداشته باشد. اين كار خيلي بهتر از خريد بدون دستكش است. حتي اگر ضدعفوني كننده همراهتان باشد. پس از اتمام خريد نيز دستكش را از دستان خود خارج كنيد و دور بيندازيد.

يك ماسك اضافي همراهتان باشد تا اگر ماسكتان به هر دليلي آلوده يا خيس شد آن را دور بيندازيد و از ماسك تازه تر استفاده كنيد. ممكن است در فروشگاه گرمايي وجود داشته باشد و باعث شود ماسك شما به خاطر عرق كردن خيس شود. خيس شدن ماسك باعث مي شود كه ديگر كارايي لازم را نداشته باشد. پس بهتر است در اين صورت از ماسك ديگري استفاده كنيد.

از خوردن خوراكي در فروشگاه خودداري كنيد. اين كار باعث مي شود كه مجبور شويد ماسكتان را برداريد. خوردن خوراكي در فروشگاه مي تواند باعث ابتلاي شما به كويد نوزده شود. پس تا زماني كه از فروشگاه خارج نشده ايد و به مكان امن نرفته ايد خوراكي خوردن را فراموش كنيد.

همان طور كه گفتيم بايد سريع تر خريد خود را انجام دهيد و زودتر از فروشگاه خارج شويد. از پرسه زدن بي جهت و براي سرگرمي در فروشگاه ها پرهيز كنيد. كروناي جهش يافته شوخي بردار نيست. خريد شما بايد در كمترين زمان ممكن انجام شود. سريع تر كالاهاي مورد نيازتان را برداريد و پس از پرداخت وجه آن از فروشگاه خارج شويد.

از خريد كالاهاي بدون بسته بندي تا جاي ممكن پرهيز كنيد. حتي حبوبات را به صورت بسته بندي بخريد. پس از رسيدن به خانه آن ها را با محلول ضدعفوني كننده الكلي پاكسازي كنيد.