یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳

هديه شب يلدا

هديه شب يلدا

هديه شب يلدا از دل شبي طولاني و باشكوه مي آيد و كلمه عشق را مي آورد. اين هدايا نمادي از دل ترش و شيريني زندگي است كه مانند هندوانه باشد و مانند انار باشد تا به رگ هاي قلب جان بدهد. هر سال طولاني ترين شب سال زيباتر مي شود اگر اين شب طولاني و پر نور را با هدايايي خاص تزئين كنيم و با آن دل ديگران را شاد كنيم و مانند اين شب طولاني برايشان آرزوي زندگي طولاني و با عزت كنيم. يلدا دختر زيبايي است كه با شكوه زمستان مي آيد و دل آسمان تاريك شب را با خود مي برد. خريد كادو يلدا از فروشگاه اينترنتي لوازم آرايشي و بهداشتي  چاپار آنلاين يكي از جذاب ترين هدايايي است كه به جرأت مي توانيم نام ببريم.

m1_awkn.jpg

 

هديه شب يلدا چيست؟

براي اينكه بتوانيم معني و ريشه حال شب يلدا را بفهميم، بهتر است اين مناسبت يعني شب يلدا را بشناسيم و به رازهاي حال اين شب بزرگ بپردازيم. يلدا، انقلاب زمستاني است و پس از انقلاب، تابستان پس از شش ماه مي آيد تا شب هاي طولاني سال را نشان دهد و از زمستان سرد صحبت كند. يلدا براي او صفا، وحدت و عشق به ارمغان مي آورد و به ياد مي آورد كه با هم بودن مي تواند هر شب سرد طولاني را به چشمه اي سرسبز و پر از نشاط تبديل كند.

 

در شب يلدا عزيزان و اقوام دور هم جمع مي شوند و فرصتي است تا همه به اهميت كنار هم بودن و حافظ خواني و ايجاد فضايي عرفاني پي ببرند. علاوه بر فال كه يكي از اعمالي است كه در اين شب انجام مي شود، يلدا نشانه هاي منحصر به فرد ديگري نيز دارد، مانند وجود يك سري غذاها در وسط سفره شب يلدا (انار، هندوانه و گردو) كه به ما مي دهد. يك ميز رنگارنگ هديه شب يلدا نيز نشانه اي از همان نمادهاي ذكر شده در دل خود دارد كه به اين هديه ها ويژگي هاي خاصي مي بخشد كه مي تواند خاطره اي خاص در ذهن اعضاي خانواده باقي بماند.

 

هداياي شب يلدا چه ويژگي هايي دارد؟

به طور كلي جشن‌هاي ايران باستان داراي نشانه‌ها، نمادها و ساختارهايي هستند كه در تزيين كادو شب يلدا از همين مجموعه نشانه‌ها استفاده مي‌شود و آن هديه با لباسي خاص پوشانده مي‌شود. هداياي يلدا اغلب نشانه عشق و با هم بودن است و با اشكال زمستاني مانند دانه هاي برف تزيين مي شود. همچنين نماد هندوانه و دانه انار در هنر هنرمنداني كه از آن در كادو شب يلدا استفاده مي كنند به چشم مي خورد تا با ديدن آن ياد يلدا و وجود عظيم آن بيفتيم. هداياي شب (يلدا) بايد به گونه اي ساخته شود كه ما را به ياد گرما در سرما بياندازد، به همين دليل از رنگي مانند قرمز براي تزيين اين هدايا استفاده مي شود.

 

چرا بايد كادوي شب يلدا را تهيه كنيم؟

بهتر است بگوييم كه هديه دادن در شب سرد، ياد و خاطره ما را در دل عزيزانمان زنده نگه مي دارد و شادي آنها انرژي مضاعفي را براي ما مي افزايد. هديه شب يلدا مهم است زيرا مي تواند مستقيماً با روح ارتباط برقرار كند و مسير جذابيت را نيز طي كند. اين هديه در تمام زمستان جلوي چشمان ما و عموم مردم است و وجود ما را در كنار هم در شب هاي سرد و تاريك يادآوري مي كند.

 

مراسم شب يلدا براي عروس و داماد چگونه است؟

مرسوم است كه بعد از عروسي اولين تاريخ سال را به شكلي خاص ذخيره مي كنند زيرا خاطره خوبي از خود به جا مي گذارد. اين رسم مجموعه اي از آيين ها را به همراه دارد. مثلاً در برخي از شهرهاي ايران رسم بر اين است كه شب اول شب چله يا يلدا خانواده داماد با سيني هاي پر از انار و هندوانه و هداياي يلدا از خانواده عروس استقبال مي كنند. آنها با هم جشن مي گيرند. اما معمولا در شب اول يلدا، خانواده عروس در خانه سفره مي چينند و مادر عروس به عروس كمك مي كند تا اولين و زيباترين سفره يلدا را به دلخواه بچيند. هدايايي كه به اين مهماني آورده مي شود، هداياي شب يلدا و تنقلات شخصي مانند انار، هندوانه و گردو به همراه شكر، شمع و ديوان حافظ براي افزودن به بركت سفره مي باشد.

 پيشنهاد ما براي هديه براي عروس در شب يلدا محصولات آرايشي اصل نظير لوازم آرايش صورت، لب، چشم و ابرو مي باشد،همچنين پك هاي مراقبتي مو مثل انواع ماسك مو و حالت دهنده مو و وسايل برقي مثل سشوآر و اتو مو مي باشد.همچنين انواع عطر هاي اصل و با كيفيت در تمام محدوده هاي قيمت مي تواند شب يلدايي خاطره انگيز بسازد.

خريد آنلاين جديدترين و بهترين لوازم آرايشي و بهداشتي و عطريات از برندهاي معتبر خارجي و ايراني با بهترين قيمت و تضمين اصالت كالا، امكان بازگشت كالا تا ? روز، داراي نماد اعتماد الكترونيكي و نشان ملي ثبت رسانه هاي ديجيتال، خريد امن و ارسال رايگان در تخفيفات واقعي در فروشگاه اينترنتي چاپار آنلاين را در اين يلداي شگفت انگيز تجربه كنيد.

خريد لوازم برقي اصل

https://www.mixcloud.com/AkashFras5/
https://www.sbnation.com/users/AkashFras5
https://www.reverbnation.com/female283?profile_view_source=header_icon_nav
https://unsplash.com/@akashfras5
https://www.evernote.com/shard/s356/sh/04d12ae4-734e-fa0d-c544-5d868b4996c7/b1599069364f99cd3cac697b33ab1557
https://www.liveinternet.ru/stat/chaparonline.com/
https://coub.com/akashfras5

 

هر آنچه بايد در مرود آناناس بدانيد

هر آنچه بايد در مرود آناناس بدانيد

آناناس كه تا همين اواخر ميوه بسيار عجيب و غريب و گران قيمت محسوب مي‌شد، اكنون به صورت خام و خشك، كنسرو شده و غيره يافت مي‌شود. خواص مفيد و سرشار از ويتامين‌هاي آن، دليلي است كه آن را در ميان پرمصرف‌ترين ميوه‌ها قرار مي‌دهد و اغلب براي تهيه غير از آن استفاده مي‌شود. -سالادهاي سنتي، پيش غذا و شيريني.

 

اطلاعات كمي در مورد اين واقعيت وجود دارد كه آناناس در غير مهمان‌پذيرترين مناطق آمريكاي جنوبي سرچشمه مي‌گيرد، جايي كه توانست در خاك‌هاي بسيار فقير از مواد مغذي و احاطه شده توسط بيابان زنده بماند، در حالي كه مردم ويژگي‌هاي ارزشمند آن را كشف كردند و موفق به كشت آن شدند.

 

در حال حاضر به عنوان يك ميوه نه تنها در سراسر آمريكا و اروپا، بلكه حتي خود را در آسيا و استراليا تثبيت كرده است. و بهترين خبر اين است كه مي توانيد آن را حتي به عنوان يك گياه آپارتماني نيز پرورش دهيد. در اينجا نحوه كاشت و پرورش آناناس در گلدان آورده شده است:

 

از آنجايي كه آناناس از طريق بذر تكثير نمي شود، بلكه از طريق قلمه زدن تكثير مي شود، بايد يك آناناس كامل تهيه كنيد. هنگام انتخاب از سالم و تازه بودن آن مطمئن شويد. روي آن را درست زير قسمت برگ آن ببريد و بگذاريد 12-14 ساعت كمي خشك شود، مراقب باشيد خيس يا كثيف نشود. مي توانيد با لذت از بقيه ميوه ها لذت ببريد.

 

براي رويكردهاي كاشت آناناس، بايد پرمنگنات پتاسيم، پودر زغال چوب، كاشي يا آجر خرد شده، يك برگه، خاك باغچه، اسيد ذغال سنگ نارس، سنگريزه، يك كيسه پلاستيكي و يك گلدان زهكشي كوچك ذخيره كنيد.

 

وقتي قسمت بالاي آناناس برش خورده خشك شد، آن را با پرمنگنات پتاسيم حل شده آغشته كنيد. بگذاريد خشك شود و با كمي پودر زغال بپوشانيد.

در انتهاي گلداني كه آناناس را در آن مي كاريد، كاشي ها يا آجرهاي خرد شده را كه به عنوان زهكش عمل مي كنند، پراكنده كنيد.

 

گلدان را با خاك باغچه سست مخلوط، برگ و ذغال سنگ نارس نيمه اسيدي بسيار كمي پر كنيد. فقط يك برگچه يا ذغال سنگ نارس باغچه را در بالا بگذاريد. در وسط قابلمه يك فرورفتگي جزئي ايجاد كنيد و آناناس را طوري قرار دهيد كه قسمت بريده شده به سمت پايين باشد. در صورت لزوم، آن را با سنگريزه محكم كنيد، سپس آن را با دقت با نايلون بپيچيد تا ريشه ها رشد كنند.

 

آبياري بعد از اينكه ديديد ريشه ها ظاهر شده اند شروع مي شود و خود ريشه دهي بعد از حدود يك ماه انجام مي شود.

 

علاوه بر اين، آناناس در تابستان در دماي حدود 27-30 درجه و در زمستان در حدود 18-20 درجه رشد مي كند. بدون زياده روي در آن آبياري مي شود و در معرض نور مستقيم خورشيد قرار نمي گيرد.

https://www.scoop.it/u/akinnahal

https://www.hackster.io/akinnahal

https://profile.hatena.ne.jp/Akinnahal/

 

 

مقايسه ماشين لباسشويي بوش و سامسونگ؛ كدام يك انتخاب بهتري است؟

 

 

مقايسه ماشين لباسشويي بوش و سامسونگ؛ كدام يك انتخاب بهتري است؟

مقايسه ماشين لباسشويي بوش و سامسونگ كار سختي است چرا كه هردو، برندي پر طرفدار و پرفروش در ايران هستند و مشتريان خاص خود را دارند. با اين حال اگر از تمام زوايا آنها را مقايسه كنيد احتمالا راحت‌تر مي‌توانيد بهترين مارك را انتخاب و براي خانواده خود خريداري نماييد. اگر شما هم قصد خريد يك لباسشويي جديد داريد اما بين 2 برند سامسونگ و بوش مردد هستيد با ما تا انتهاي اين مطلب همراه باشيد تا به شما در اين زمينه كمك كنيم.

z1_fln4.jpg

مقايسه لباسشويي بوش و سامسونگ

ماشين لباسشويي يكي از مهم‌ترين لوازم برقي هر خانه است كه نبودش مي‌تواند تمام اعضاي خانه را براي تميز كردن لباس‌هاي كثيف به دردسر بيندازد. امروزه اكثر افراد به دنبال لباسشويي ارزان قيمت، كم مصرف، زيبا و با عملكرد عالي هستند. اما بين دو برند سامسونگ و بوش كدام يك توانسته به اين نياز كاربران بهتر جواب دهد و به انتخاب اول خريداران تبديل شود؟ اگر شما نيز براي پاسخ به اين سوال مي‌خواهيد به مقايسه ماشين لباسشويي بوش و سامسونگ بپردازيد بهتر است موارد زير را در نظر داشته باشيد:

  • مقايسه لباسشويي بوش و سامسونگ از لحاظ كشور سازنده

برخي از كشورها تاريخچه بلندي در توليد لوازم خانگي با كيفيت دارند و همين مساله باعث شده كه مردم راحت‌تر به آنها اعتماد نمايند. البته برخي كشورهاي نوپا نيز براي جلب رضايت مشتريان محصولاتي عالي و باكيفيت توليد مي‌نمايند.

برند بوش: بوش برندي آلماني است كه در سال 1901 در اشتوتگارت فعاليت خود را آغاز كرد و پس از چند سال توانست محصولاتش را به ديگر كشورهاي دنيا صادر كند. در حال حاضر اين برند در تمام قاره‌ها دنيا شناخته شده است و به عنوان يكي از 3 برند برتر توليدكننده لوازم خانگي در دنيا شناخته مي‌شود. اين برند علاوه بر اروپا در تركيه، چين، مجارستان و مالزي نيز كارخانه دارد تا قيمت تمام شده محصولات براي كشورهاي ديگر افزايش چنداني پيدا نكند.

برند سامسونگ: كمپاني سامسونگ فعاليت اوليه خود را از سال 1938 در كره جنوبي آغاز كرده و عمده فعاليتش بر روي صادرات ميوه و سبزي به ديگر كشورها بود. پس از گذشت حدود 30 سال اين شركت مسير صنعتي شده را در پيش گرفت و تا به امروز در حال رشد است. اگرچه دفتر اصلي اين كمپاني در كره جنوبي است؛ اما كارخانه سازنده محصولات در كشورهاي مختلف مثل چين، مصر، مالزي، ويتنام، هند و تايوان وجود دارند.

 

  • مقايسه ماشين لباسشويي بوش و سامسونگ از لحاظ ظاهري

يكي از مهم‌ترين معيارهايي كه خريداران در هنگام انتخاب برند ماشين لباسشويي به آن توجه ويژه‌اي دارند، ظاهر دستگاه است. بايد گفت كه ظاهر لباسشويي بوش و سامسونگ هر دو زيبا و خيره كننده است و در اين زمينه دوشادوش يكديگر در رقابت هستند. برند بوش هميشه در طراحي محصولات خود به ارگونومي بودن آنها با بدن انسان توجه ويژه‌اي دارد و برند سامسونگ نيز به دنبال طراحي محصولي شيك و لوكس است.

لازم به ذكر است كه اولين برندي كه لباسشويي با درب‌هاي بزرگ ماهواره‌اي را به بازار عرضه كرد و ظاهري جديد را به ماشين لباسشويي خانگي داد، برند سامسونگ بود. با اين حال برند بوش به سرعت ظاهر لباسشويي خود را به همين شكل تغيير داد تا تفاوت ظاهري چنداني بين اين دو برند نباشد.  لذا نمي‌توان هيچ يك از اين 2 برند را برتر از ديگري دانست و قضاوت اين موضوع را به شما و سليقه‌تان واگذار مي‌كنيم.

 

  • مقايسه ماشين لباسشويي بوش و سامسونگ از لحاظ كيفيت قطعات و مواد اوليه

به طور قطع مي‌توان گفت كه مواد اوليه و قطعات استفاده شده در ماشين لباسشويي بوش از كيفيت بالاتري نسبت به برند سامسونگ برخوردار هستند. چرا كه برند آلماني بوش از بالاترين كيفيت موجود در بازار استفاده مي‌كند كه تاييده اتحاديه اروپا را دارد. لذا اين برند به دنبال كاهش قيمت محصولاتش با پايين آوردن كيفيت قطعات نيست. اين در حالي است كه برند سامسونگ سعي در توليد محصولي براي همه اقشار جامعه را دارد و سعي مي‌كند با استفاده از مواد و قطعات ارزان‌نر اما با كيفيت قابل قبول، محصولي ارزان و مناسب توليد نمايد.

  • مقايسه ماشين لباسشويي بوش و سامسونگ از نظر برنامه‌هاي شستشو

هرچه برنامه‌هاي شستشو بيشتر باشند، كاربر راحت‌تر بهترين برنامه را بر اساس جنس پارچه و ميزان كثيفي آن انتخاب خواهد كرد. هر 2 برند بوش و سامسونگ سعي كرده‌اند كه متنوع‌ترين برنامه‌هاي ممكن را براي مشتريان خود مهيا كنند تا عملكرد دستگاه افزايش پيدا كند. برنامه‌هاي مخصوص لباس‌هاي ظريف، لباس‌هاي نخي، پشمي، لباس كودكان و برنامه شستشو با مصرف انرژي كم و شستشوي ديگ در هر 2 برند لباسشويي سامسونگ و بوش وجود دارد. با اين حال به نظر مي‌رسد كه تنوع لباسشويي بوش در تعداد برنامه‌ها و كاربردي بودن آنها بيشتر است چرا كه مواردي چون برنامه شستشوي پرده، لباس زير زنانه و شستشوي 15 دقيقه‌اي سريع دارد كه در نوع خود بي‌نظير است.

  • مقايسه ماشين لباسشويي بوش و سامسونگ از نظر قيمت خريد

يكي ديگر از معيارهاي مهم خريداران براي انتخاب بهترين برند ماشين لباسشويي، معيار قيمت خريد آن دستگاه است. بسياري از افراد در هنگام خريد به دنبال دستگاهي ارزان اما با كيفيت هستند تا نيازي به پرداخت هزينه‌هاي گزاف نداشته باشند. با توجه به اينكه برند بوش برندي آلماني است و مواد اوليه و قطعات آن از كيفيت بسيار خوبي برخوردار هستند، قيمت تمام شده ماشين لباسشويي بوش بيشتر از برند سامسونگ است.

محصولات سامسونگ اكثرا در قاره آسيا توليد مي‌شوند و قطعات آن كيفيت مشابه برند بوش را ندارند. با اين حال از نظر بسياري از كاربران، برند سامسونگ در كنار داشتن قيمتي مناسب داراي عملكردي قابل قبول است.

  • مقايسه لباسشويي بوش و سامسونگ در تنوع محصولات

به طور قطع محصولات برند ساسونگ تنوع بيشتري نسبت به محصولات بوش دارد و در هر فروشگاهي مي‌توان آنها را پيدا كرد. اين برند سعي دارد با توليد لباسشويي در رنگ، ظرفيت ديگ و تعداد برنامه‌هاي متفاوت مشتريان بيشتري را به سمت خود جذب نمايد. برند ساسونگ تنها ماشين لباسشويي تمام اتوماتيك توليد نمي‌كند و ماشين لباسشويي درب از بالا و نيمه اتوماتيك نيز براي مشتريان خاص خود دارد اين در حالي است كه ديگر مدل‌هاي لباسشويي بوش در ايران خريداران زيادي ندارد و در كمتر فروشگاهي پيدا مي‌شود.

 

  • مقايسه ماشين لباسشويي بوش و سامسونگ در هزينه تعميرات

با اينكه عمر ماشين لباسشويي بوش و سامسونگ بالاست و براي ساليان سال به شما خدمت خواهد كرد، با اين حال ممكن است مجبور به تعويض قطعه‌اي در دستگاه خود شويد و نياز به تعميركار داشته باشيد. تعمير ماشين لباسشويي بوش در مقايسه با لباسشويي سامسونگ بيشتر است چرا كه تعميركاران كمتري در انجام آن تخصص دارند و قطعات يدكي آنها گرانتر است. اين در حالي است كه تعميركاران لباسشويي سامسونگ بيشترند و قطعات آنها در مقايسه با قطعات يدكي آلماني ارزان‌تر است و راحت‌تر آنها را در بازار پيدا خواهيد كرد.

  • مقايسه ماشين لباسشويي بوش و سامسونگ در استفاده از جديدترين تكنولوژي‌ها

به نظر مي‌رسد كه هر دو برند سعي دارند كه به نوبه خود در استفاده از جديدترين تكنولوژي‌هاي روز دنيا پرچمدار باشند. به عنوان مثال استفاده از موتورهاي بدون تسمه، درب Add Wash و تكنولوژي Eco bubble از جمله مواردي است كه برند ساسونگ در توليد بهترين و جديدترين محصولات خود از آنها بهره مي‌برد. برند بوش نيز با استفاده از تكنولوژي ActiveOxygen، VarioTrommel و Eco Silent Drive سعي كرده كه بالاترين كيفيت شستشو را داشته باشد و ضرر كمتري به محيط زيست بزند.

  • مقايسه ماشين لباسشويي بوش و سامسونگ از لحاظ شركت گارانتي

با اينكه هر دو برند داراي شركت‌هاي ضمانت كننده محصولات در ايران هستند اما شركت گارنتي كننده محصولات سامسونگ از نظر خدمات رساني به مشتريان و رفع مشكلات آنها در كمترين زمان در رنبه اول قرار مي‌گيرد.

منبع: رستانيوز

 

 

 

 

سئو سايت فروشگاهي

آيا مي دانيد كه سئو سايت فروشگاهي تفاوت زيادي با سايت هاي سئوي شركت ها و غير فروشگاهي دارد؟ از طراحي قالب گرفته تا نحوه ساخت لينك و اهداف كلي بهينه سازي ، تفاوت هاي اساسي در فروشگاه هاي آنلاين وجود دارد كه بايد به آنها توجه شود. هاريكا سئو بهترين سئو كار سايت فروشگاهي ميباشد.

اين نوع وب سايت ها با هدف فروش و ارائه محصولات به مشتريان طراحي و ساخته شده اند ، بنابراين براي معرفي دقيق محصول ، دسته بندي محصولات ، سيستم هاي پرداخت آنلاين حرفه اي ، قابليت انتخاب چند محصول در يك سبد خريد و بالا به ساختار مناسب نياز داريد. سرعت در پردازش و بارگذاري اطلاعات را داشته باشيد.

سئو و بهبود فروشگاه آنلاين شاخه اي از بهينه سازي سايت است كه بر افزايش سود و درآمد حاصل از فروش مستقيم كالا به مخاطب تأثير مثبت دارد و بايد توسط سئو هاي مجرب انجام شود.

تفاوت سئو سايت فروشگاهي با وبسايت عادي

تفاوت سئو سايت فروشگاهي با وبسايت عادي

در يك دسته بندي كلي ، وب سايت ها را مي توان به دو دسته فروشگاهي و غيرفروشي تقسيم كرد. در اين حالت ، سايت هاي معمولي گروهي هستند كه به منظور غير از فروش آنلاين و در مقابل فروشگاه هاي آنلاين با هدف فروش مستقيم محصول و دريافت پرداخت آنلاين از مشتري طراحي شده اند.

يك تفاوت عمده بين اين دو كلمات كليدي سئو آنها است. وب سايت هاي معمولي معمولاً براي يك عبارت خاص بهينه سازي شده اند ، اما سئوي فروشگاه اينترنتي به دليل تعدد محصولات و تنوع دسته ها روي عبارت خاصي تمركز نمي كند. از سوي ديگر ، در سايت هاي غيرفروشي ، تلاشي براي تبليغ صفحه اول وب سايت در گوگل است ، در حالي كه در فروشگاه آنلاين ، همه محصولات بايد در رتبه بندي مناسب گوگل قرار بگيرند.

اگر در شرايط عادي سئو را يك فرآيند دشوار و وقت گير بدانيم ، سئوي فروشگاه اينترنتي ده ها برابر مشكلتر و زمان بر خواهد بود و تفاوت آنها به دليل ساختار و طراحي متفاوت غيرقابل انكار است.

مهم ترين اقدامات براي سئو فروشگا

مهم ترين اقدامات براي سئو فروشگاه اينترنتي

با توجه به تفاوت هاي اساسي كه بين سايت هاي فروشگاهي و ساير وب سايت ها مشاهده مي كنيم ، طبيعتاً سئو و اقدامات بهينه سازي براي فروشگاه هاي آنلاين متفاوت انجام مي شود. مهمترين مراحل در بهينه سازي سايت هاي فروشگاهي در زير شرح داده خواهد شد كه عدم وجود هر كدام منجر به نقص در وب سايت فروشگاهي مي شود و در واقع تأثير منفي بر رتبه و اعتبار آن خواهد داشت.

سئو قالب فروشگاه اينترنتي

قسمت اول سئو قالب فروشگاه آنلاين است كه بايد با دقت انجام شود. پس از طراحي فروشگاه آنلاين (كه بايد توسط طراح متخصص انجام شود) ، هدف كاهش خطاهاي احتمالي در كدگذاري قالب سايت است.

كاهش حجم و فشرده سازي تمام كدهاي مورد استفاده در فروشگاه اينترنتي باعث افزايش سرعت و بهبود عملكرد آن مي شود. در بسياري از موارد سايت هاي فروشگاهي را مشاهده كرده ايم كه به اين نكته توجه نكرده اند و تأثير منفي آن بر كاهش رضايت كاربران و در نتيجه كاهش رتبه سايت مشهود است.

ايجاد ناحيه كاربري

طراحي ناحيه كاربري بهينه شده براي فروشگاه اينترنتي اهميت زيادي دارد. بايد ناحيه اي براي كاربران و مشتريان فراهم شود كه بتوانند اقدام به خريد ، مقايسه محصول و واريز وجه شوند و همچنين در صورت لزوم انتقادات و پيشنهادات خود را ارائه دهند. ايجاد ناحيه كاربري موجب افزايش مشتريان وفادار مي گردد و درعين حال امنيت و اعتماد مشتري از خريد را افزايش خواهد داد.

دسته بندي محصولات

يكي از مواردي كه در سئو فروشگاه اينترنتي تاثير پررنگي دارد سيستم دسته بندي محصولات است. اين مسئله دو مزيت دارد. اول اينكه ساختار منظم و دسته بندي محصولات هم خانواده مي تواند به مسيريابي مطلوب كاربر در سايت كمك نمايد و ثانيا ، گوگل و ربات هاي جستجوگر گوگل ارتباط ميان اجزا و محصولات سايت را بهتر درك مي كنند و در رتبه بندي لحاظ خواهند كرد.

سئو تصاوير فروشگاه اينترنتي

تصاوير حجم زيادي از پايگاه هاي داده سايت فروشگاه را اشغال مي كنند. معمولاً بين 3 تا 5 تصوير از يك محصول در وب سايت بارگذاري مي شود و اگر تصاوير به درستي سئو نباشند ، علاوه بر افزايش حجم داده ها ، باعث كاهش سرعت سايت و نارضايتي مشتري مي شود.

سئو تصاوير به معناي كاهش اندازه هر تصوير با نرم افزارهاي تخصصي و افزودن برچسب هاي توصيف به شيوه صحيح و م inثر در رتبه بندي تصاوير در موتورهاي جستجو است.

اگر از كليپ هاي ويدئويي و ويديويي براي معرفي محصولات استفاده مي شود ، بايد همين كار را انجام دهيد و فايل مربوطه فشرده و بهينه سازي شود.

قابليت مقايسه محصولات و معرفي محصولات مشابه

يكي از بخش هايي كه در فروشگاه هاي اينترنتي اهميت دارد ايجاد ابزار و قابليت مقايسه محصولات است كه علاوه بر بهبود سئو موجب رضايت مشتريان و افزايش شانس فروش محصولات مي گردد. مقايسه و معرفي محصولات مشابه نيز مي تواند در قصد خريد مشتري تاثيرگذار باشد.

سيستم پرداخت آسان

طراحي و بهينه سازي سيستم پرداخت آنلاين كه دسترسي آسان را براي كاربر فراهم نمايد موجب سودآوري هرچه بيشتر فروشگاه اينترنتي مي شود كه يك سئوكار باتجربه بايد نگاهي ويژه به آن داشته باشد. به طور كلي تمامي اجزا سايت هاي فروشگاهي در جذب مخاطب بيشتر نقش ويژه اي را ايفا مي كنند.

پيشنهادات ويژه

در سئو فروشگاه اينترنتي بايد به اين نكته توجه كرد كه هدف مالك فروشگاه افزايش فروش است پس بايد به مخاطب در حين خريد يك محصول پيشنهادات ديگري نيز ارائه شود ، همچنين پيشنهادات ويژه شامل تخفيف هاي دوره اي يا ايجاد سيستمي براي ارسال پروموشن به مشتريان سابق مي تواند تاثير زيادي در سئو سايت هاي فروشگاهي داشته باشد.

https://www.cplusplus.com/user/EricaBass7/
https://8tracks.com/ericabass7
http://www.escortpicture.com/EricaBass7
https://weheartit.com/EricaBass7
https://www.intensedebate.com/people/EricaBass7g
http://www.authorstream.com/EricaBass7/
https://gab.com/EricaBass7
https://www.f6s.com/erica-bass
https://letterboxd.com/EricaBass7/