یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳

وقتي كه مي گوييم حفاظ آهني منظور چيست ؟

وقتي كه مي گوييم حفاظ آهني منظور چيست ؟

تا حالا توجه كرده ايد كه يكي از بهترين و مهم ترين راه هايي كه شما توسط آن ميشود خانه و ساختمان  و شركت خود را محفوظ و با امنيت كنيد استفاده از حفاظ آهني است. اين مدل حفاظ ها معمولا به شما كمك خواهند كرد كه به راحتي هرآنچه را كه نياز است براي حفظ امنيت ساختمان خود ايجاد كنيد. معمولا اينطور گفته مي شود كه امروزه انواع مختلف و متمدلي از حفاظ ها به بازار عرضه شده است كه حفاظ آهني فقظ يك مدل از آن هاست. ميشه گفت همچنان هم امنيت اين مدل حفاظ ها نسبت به سايرين بسيار بالاتر است.

حفاظ آهني دقيقا چيست؟

وقتي كه ميگيم حفاظ آهني در اصل منظور اين است كه اين مدل حفاظ ها از جنس آهن و فلز هستند. به همين دليل هم بيشتر به آن ها حفاظ آهني گفته مي شود اما حفاظ ديوار و حفاظ پنجره نيز از جمله ديگر اسم هايي است كه به حفاظ آهني نسبت مي دهند. شايد تصور شما از اين مدل حفاظ ها اين است كه يك تكه آهن كه به يك شكل خاصي طراحي شده اند روي ديوار و يا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اينطور نيست و در واقع وقتي كه شما از اين حفاظ ها استفاده مي كنيد ميشهيد آن ها را با اشكال مشخصي براي استفاده انتخاب كنيد كه زيبايي نماي ساختمان شما را نيز حفظ خواهند كرد. در اين بخش مي خواهيم شما را با انواع حفاظ آهني آشنا كنيم.

كارايي حفاظ پنجره فرفورژه چيست ؟

وقتي كه صحبت از حفاظ پنجره فرفورژه به ميان مي آيد، عده اي در واقع در اين فكر هستند كه حفاظي آهني همانند سلول ها زندان در مقابل شيشه هاي خانه زيباي آن ها نصب خواهد شد. با توجه به اين كه در ساختمان هاي امروزه، امنيت مقوله اي است كه حرف اول را مي زند، ميشه گفت كه نصب حفاظ پنجره فرفورژه يكي از مهم ترين بخش هايي است كه بايد به آن دقت كنيد و بعضا ميشهيد آن ها را روي درها و برخي ديوار ها نيز نصب كنيد. وقتي كه شما ميخواهيد يك خانه را اجاره كنيد و يا بخريد، بايد به امنيت درب ها و پنجره ها توجه زيادي داشته باشيد. امنيت يكي از مهم ترين بخش هاييست كه براي زندگي در يك ساختمان به داشتن آرامش بيشتر شما كمك خواهد كرد.

گذاشتن حفاظ پنجره فرفورژه چه مزيتي دارد؟

يكي از نكاتي كه بايد به آن دقت كنيد اين است كه نصب حفاظ پنجره فرفورژه علاوه بر اينكه به شما كمك مي كند امنيت خانه و ساختمان تان بيشتر شود، باعث افزايش زيبايي نماي ساختمان شما هم خواهد شد. اينطور نيست كه همه ي حفاظهايي كه شما از آنها استفاده مي كنيد تنها شكل آهني داشته باشند بلكه ميشهيد با استفاده از انواع مختلف حفاظ پنجره فرفورژه زيبايي را نيز براي ساختمان خود به ارمغان بياوريد. در اين حال، تنها كاري كه بايد بكنيد اين است كه نمونه هاي موجود را بررسي كنيد.

حفاظ پنجره مدرن و نكاتي كه بايد درباره ي آن بدانيد

شايد به طور حتم نصب حفاظ پنجره و همچنين نرده براي بالكن از جمله مهمترين و اصليترين بخش هاي حفظ امنيت است. شما بايد براي استفاده از اين حفاظ ها بهترين مدل آن ها را خريداري كنيد. ميشه گفت نكته اي كه بايد در زمينه انتخاب حفاظ پنجره بدانيد اين است كه اين مدل حفاظ ها براي نماي خارجي اهميت بسيار زيادي دارند و بسيار مهم هستند. در واقع كيفيت و زيبايي دو نكته بسيار مهم در انتخاب اين مدل حفاظ هاست. حفاظ پنجره مدرن هم نكته اي است كه بايد پيش از خريد حفاظ آن را بدانيد.

نصب حفاظ پنجره چگونه است؟

شما بايد بتوانيد انواع جوش هاي آلومنيومي، آرگوني و همچنين كربن دي اكسيد را در اين زمينه شناسايي كنيد چرا كه اين جوش ها براي نصب حفاظ پنجره آهني مورد استفاده قرار مي گيرند. ممكن است كه جوش هايي كه در اين بخش انجام مي شوند با جوش هاي بسيار بد و زشت ديده شود. اين مدل جوشكاري ها مهارت هاي بالايي را مي طلبد. نصب حفاظ پنجره ميشهد با حفاظ پنجره مدرن نيز بررسي شود . ساخت اين مدل حفاظ ها از خدماتي است كه توسط افراد حرفه اي در اين زمينه انجام مي شود. شما ميشهيد خريد حفاظ پنجره را نيز به صورت آنلاين انجام دهيد. انواع مختلفي از اين حفاظ ها وجود دارد .

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري آفتاب

 

 

https://www.answerpail.com/index.php/user/hefazsaze2

https://disqus.com/by/hefazsaze2/about/

https://lib02.uwec.edu/ClarkWiki/index.php?title=User_talk:Hefazsaze2

https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=hefazsaze2

 

سرويس و نگهداري آسانسور در تهران

آسانسورها امروزه با طرح هاي بسيار زيبا و شكيل در گوشه و كنار شهرها همه سازه ها را مجهز كرده اند و شايد ديگر به يكي از اساسي ترين نيازهاي افراد در ساختمان هاي خانگي، اداري و صنعتي تبديل شده اند.
از اين رو دغدغه كارآيي صحيح آن ها هم بخشي از نگراني و فعاليت هاي مهم مديران ساختمان ها را تشكيل مي دهد.
آسانسور مانا، ارائه دهنده خدمات سرويس و نگهداري آسانسور تهران با رويكرد برطرف كردن اين نيازهاي مهم روي كارآمد تا به اين مسئله با ارائه راه كارهاي پيشگيرانه كه امكان دارد با خطرات احتمالي كه براي افراد حادث مي كند، به صورت تخصصي پرداخته و با نظارت هاي متخصصين خود تلاش در رفع نقايص را سرلوحه كار خود قرار دهد. با آسانسور مانا همراه باشيد.

نكات ايمني مهم و همه جانبه براي آسانسور

صنعت آسانسور با توجه به زندگي مدرن و بالا رفتن كيفيت ابزارها و تجهيزات به كار رفته داراي مرغوبيت و استانداردهاي قابل قبولي است و نكات ايمني گسترده اي را براي كارآمد بودن آن مدنظر گرفته است كه در صورت بي توجهي به آن، وسيله اي كه بايد در براي راحتي و آسايش افراد مورداستفاده قرار گيرد، امكان دارد خطرات جبران ناپذيري را به آن ها وارد كند.

سقوط آسانسور و حبس شدن در اتاقك دو عامل استرس زا

موارد بسيار شايعي در رابطه با آسانسور ها متوجه مديران ساختمان ها در تهران است. يك از اين موارد زماني است كه از خدمات سرويس آسانسور غرب تهران ماه ها گذشته باشد و مديران نسبت به بازررسي دوره اي خدمات چشم پوشي مي كنند. احتمالا شما هم حدس زده باشيد؟ حبس شدن در اتاقك آسانسور

هميشه مهم ترين عواملي كه امكان دارد استفاده از آسانسور را با وحشت همراه سازد دو عامل سقوط آسانسور در چاه و قطع ناگهاني برق و محبوس شدن افراد درون اتاقك آن.

ما با كمك آسانسور مانا  https://asansormana.com/   به بررسي هركدام به صورت جداگانه مي پردازيم و عللي را بيان مي كنيم كه نگراني خود را بي مورد دانسته و به مجهز و امن بودن اين فناوري ها اطمينان پيدا كنيد.

سقوط آسانسور

مشكلاتي كه باعث سقوط احتمالي آسانسورها براي ساكنين مي شود، عمل نكردن ترمز و يا پاره شدن كابل ها است كه در آخر عدم بازررسي دوره اي خدمات سرويس آسانسور غرب تهران پيش مي آيد.
آسانسورها داراي دو نوع سيستم ترمز جدا مي باشند كه هركدام به صورت جداگانه عمل كرده و تركيب آن ها در بالا بردن ايمني اين وسيله كمك زيادي مي كند.

سيستم ترمز ابتدايي كه با برق كار كرده و به مدد آن مي توان آسانسور را در جلوي هر طبقه متوقف كرد.
اما سيستم دوم و يا ايمني كه در صورت قطع برق و ايجاد سرعتي بالاتر از حد استاندارد فعال شده و بدون نياز به برق باعث متوقف شدن دستگاه مي شود.

اين سيستم عامل خوبي براي جلوگيري از سقوط ناگهاني آسانسور است. از طرفي كابل هاي قوي كشنده اي در اين سيستم ها تعبيه شده كه هر يك به صورت جداگانه به حفظ تعادل و ممانعت از سقوط آسانسور كمك شاياني مي كنند.

ولي به هرحال در صورت احتمالي سقوط آسانسور كه به ندرت امكان بروز آن وجود دارد، ضربه گيرهاي قوي كه در چهار طرف چهارچوب محكم شده اند و از جنس هاي مستحكم پلي اورتان فنري و يا هيدروليكي بوده احتمال صدمه رسيدن به اتاقك را به صفر مي رسانند.

حبس شدن در اتاقك آسانسور

اين درب ها طوري طراحي شده اند كه در هر زمان و در هر شرايطي امكان باز شدن را دارند و مسئولان به راحتي مي توانند اين كار را انجام دهند. پس امكان حبس شدن به صفر خواهد رسيد.

در اينجا فقط برطرف كردن نقص فني است كه كمي نگران كننده به نظر مي رسد. كه در اين حالت هم آسانسور مانا در صورت حضور يافتن مي تواند در زماني بسيار كوتاه آن را مرتفع كرده و درب ها را باز كنند و درنهايت در صورت طولاني بودن تعمير به راحتي و به كمك اهرم مخصوص متخصصان امكان بازكردن درب ها را خواهند داشت.

امكان قطع اكسيژن رساني هم به هيچ وجه وجود نداشته پس از اين بابت هم نگراني به خود راه ندهيد. چون ديوارهاي آسانسور ايزوله نبوده و امكان عبور جريان هوا حتي تا مدت هاي طولاني امكان پذير است.

چيپ تصوير Progressive CMOS

چيپ تصوير Progressive CMOS

 

سيستم هاي نظارتي و امنيتي امروزه از تنوع زيادي برخوردار اند. اگر يك  دوربين مداربسته   را بشكافيد و قسمت هاي مختلف آن را واكاوي نماييد متوجه يك قطعه الكترونيكي درون لنز آن مي شويد كه از فتوديود هاي بازتابنده متعددي تشكيل شده است. به اين قطعه اصطلاحا حسگر يا سنسور تصوير دوربين مدار بسته گفته مي شود.
بسته به مشخصات دوربين مداربسته، متوجه خواهيد شد كه يكي از دو سنسور تصوير زير درون دستگاه شما قرار دارد:

  • سنسور CCD (charged-coupled device)
  • سنسور CMOS (complimentary metal-oxide semiconductor)


سنسور هاي CCD و CMOS همان فتوديود هايي هستند كه در پنل هاي خورشيدي مورد استفاده قرار مي گيرند و اساسا وظايف مشابه آنها را انجام مي دهند. آنها نور را به الكترون تبديل مي كنند و سپس با تبديل آن به سيگنال هاي ديجيتال تشكيل تصوير مي دهند.

  

چيپ تصوير Progressive CMOS


فن آوري سنسورهاي CMOS در طي ساليان اخير پيشرفت هاي گسترده اي داشته است. به نحوي كه كيفيت تصاوير گرفته شده با سنسور CMOS پس از پيشرفت هاي تكنولوژيكي اخير به طرز چشمگيري افزايش يافته است. پيشرفت هايي كه در سنسورهاي CCD و CMOS موجود در دوربين هاي مدار بسته صورت پذيرفته قابليت هاي اساسي آنها را بهبود بخشيده است. ورژن هاي Interlaced و Progressive اين سنسور ها از جمله اين پيشرفت ها هستند. اين سنسور ها نقائص موجود در تصاوير را درون فريم ها پردازش و برطرف مي كنند.
فناوري Progressive scanning در هر دو سنسور CMOS و CCD رايج است، اما عمدتا در دوربين هاي مداربسته CMOS مورد استفاده قرار مي گيرد. در اسكن پيشرفته يا Progressive scanning دوربين از هر پيكسل به طور جداگانه اطلاعات را دريافت مي كند و پس اسكن آنها، يك تصوير كامل را به دست مي دهد.
اين مسئله در دوربين مدار بسته از اهميت بالايي برخوردار است، زيرا فناوري Progressive scanning باعث مي شود تا دستگاه ضبط DVR انعطاف بيشتري در ضبط تصاوير داشته باشند و تصاوير براي مثال در هنگام برخورد به يك سوژه متحرك از كيفيت بيشتري برخوردار باشند.

  1. https://minecraftcommand.science/forum/discussions/topics/craig-claim-that-their-diet-plans-along-with-the-variety-of-foods?l=de&page=150
  2. https://aacd.com/express/index.php?module=express&cmd=blogviewpost&id=12461
  3. https://www.tripadvisor.com/Profile/hiktejarath
  4. https://8tracks.com/hiktejarat

 

 

از كار افتادن آسانسور چگونه اتفاق مي افتد؟

قطع جريان برق اصلي

قطع جريان برق ورودي سيستم آسانسور نمي تواند به تنهايي باعث از كار افتادن آسانسور شود. چرا كه همه آسانسورهاي امروزي مجهز به باطري هاي پشتيبان هستند. اگر برق ورودي بصورت ناگهاني قطع شود، باطري وارد مدار شده و آسانسور را به نزديك ترين طبقه خواهد رساند. سپس پس از توقف در طبقه مد نظر، آسانسور تا وصل شدن دوباره جريان برق و در  صورت آسيب نديدن قسمت هاي الكتريكي يا مكانيكي آن، دوباره راه خواهد افتاد. بطور كلي از عوامل الكتريكي كه باعث از كار افتادن آسانسور مي شود، مي توان موارد زير را ليست كرد:

  • نوسان بالاي برق ورودي
  • قطع كامل برق ورودي سيستم آسانسور
  • نبود باطري پشتيبان
  • دوفاز شدن برق آسانسور
  • تك فاز شدن برق آسانسور
  • تداخل فركانس بالاي برق ورودي
  • استفاده اشتباه مسافران از آسانسور

استفاده اشتباه هميشه به معني خراب شدن آسانسور نيست. به عنوان مثال سوار شدن بيش از اندازه ظرفيت آسانسور باعث مي شود كه آسانسور به طور كلي حركت نكند و با به صدا در آوردن صداي بوق در كابين آسانسور، ظرفيت غيرمجاز را به مسافران هشدار  دهد. بعضي از موارد استفاده اشتباه از آسانسور كه باعث از كار افتادن آسانسور مي شود عبارتند از:

  • دستكاري و خراب كاري عمدي در بعضي از بخش هاي آسانسور همچون شستي هاي احضار انواع كابين آسانسور
  • ظرفيت غيرمجاز در كابين آسانسور
  • فشردن كليد درب طبقات آسانسور هنگام حركت آسانسور
  • وجود مانع روبروي سنسور درب
  • وقوع مشكل هاي الكترو مكانيكي در سيستم آسانسور

همانطور كه در ابتدا بيان شد، آسانسور يك سيستم الكترومكانيكي است. قطعات بسياري در آسانسور وجود دارد كه خرابي در هركدام امكان دارد باعث از كار افتادن آسانسور شود. خرابي هاي شايع در آسانسور مربوط به خرابي درب آسانسور و خرابي موتور آسانسور است.  بعضي از عللي كه در قسمت الكترومكانيكي آسانسور باعث از كار افتادن آسانسور مي شود، عبارت است از:

  • خريد قطعات آسانسور بي كيفيت
  • خارج شدن آسانسور از تراز طبقات
  • معيوب شدن كفشك آسانسور
  • فعال شدن حد بالا و پايين
  • پيچش تجهيزات آويزان همچون سيم بكسل آسانسور و تراول كابل آسانسور
  • نصب آسانسور در شركت هاي نامعتبر
  • فعال شدن ترمز آسانسور
  • تنظيم اشتباه ميكروسوئيچ هاي ايمني و فعال شدن آن ها
  • اشتباه در مراحل نصب آسانسور
  • خارج شدن كابين از ريل راهنماي آسانسور
  • تنظيم اشتباه براكت ريل آسانسور
  • عدم تنظيم تنظيمات كنترلي تابلو فرمان آسانسور
  • عدم سرويس و نگهداري آسانسور با آسانسور مانا   https://asansormana.com/
  • مشكل فني در موتور آسانسور
  • توان موتور آسانسور و فرمول  هاي محاسبه  آن

در صورت از كار افتادن آسانسور چه اتفاقي رخ خواهد داد؟

سه حالت كلي را در استفاده از آسانسور مي توان قيد كرد:

  • خالي بودن كابين آسانسور
  • حضور مسافر در كابين
  • حضور تعميركار براي سرويس آسانسور

همه موارد بالا در بدبينانه ترين حالت ممكن، احتمال رخ دادن دارد. اما بايد دانست بيشترين حوادثي كه هنگام از كار افتادن آسانسور براي افراد محبوس در كابين رخ مي دهد، مربوط به تلاش آن ها براي خروج از كابين متوقف شده ميان طبقات آسانسور است. همين موضوع گاها باعث آسيب هاي شديد و غيرجبراني به اين افراد شده است.

پيشگيري از خرابي و از كار افتادن آسانسور

  • عدم كار غير ضروري در ارتفاع توسط تعميركاران
  •  آسانسور مانا و مونتاژ قطعات در ارتفاع پايين توسط تعميركار
  • پيشگيري از ورود افراد متفرقه به موتورخانه آسانسور
  • افزايش اطلاعات عمومي افراد در مورد استفاده صحيح از سيستم آسانسور
  • سرويس به موقع آسانسور
  • نوسازي آسانسورهاي قديمي
  • خريد قطعات با كيفيت از فروشگاه  آنلاين آسانسور
  • استفاده از باطري پشتيباني در زمان قطع برق
  • به كارگيري سيستم هاي ايمني متعدد جهت حفظ حالت ايمن آسانسور

علل وجود لرزش در آسانسور درايو دار

يكي از مهم ترين فاكتورهاي كيفيتي در آسانسور درايو دار، كيفيت حركت آسانسور و كابين آن است. با توجه به اينكه در آسانسور درايو دار ، كابين توسط نيروي محركه موتور آسانسور، فلكه هاي آسانسور و سيم بكسل آسانسور جابه جا مي شود، مشكل در هركدام از اين قطعات امكان دارد باعث لرزش و تكانه در حركت كابين آسانسور شود.

علاوه بر اين خود نوع و سيستم موتور آسانسور انتخابي هم تاثير بسياري در حركت بدون لرزش يا لرزش دار كابين آسانسور خواهد داشت. از اين رو در اكثر آسانسورها از درايو براي كنترل و ارتقاي كيفيت حركت آسانسور استفاده مي شود. انتخاب درايو براي آسانسور درايو دار بايد متناسب با سيستم آسانسور و حتي نوع و برند موتور آسانسور باشد. در اين مقاله شركت آسانسور مانا قصد دارد نگاهي به علل لرزش آسانسور درايو دار انداخته و پيشنهاداتي را براي برطرف كردن آن ارائه دهد. پس با آسانسور مانا   https://asansormana.com/ همراه باشيد.

از درايوهاي كنترل سرعت براي كاهش مصرف انرژي و افزايش كيفيت حركت كابين آسانسور استفاده مي شود. لرزش هايي كه در سيستم آسانسور درايو دار رخ مي دهد امكان دارد مربوط به بخش الكتريكي و الكترونيكي آن باشد. يعني بخش كنترل حركت توسط درايو و خطوط انتقال اين فرامين كه در ادامه در مورد آن به طور كامل توضيحاتي را ارائه خواهيم داد.

لرزش آسانسور هنگام افزايش سرعت

  • از عمده ترين علل ايجاد لرزش در محور z هنگام شروع حركت آسانسور درايو دار، مي توان موارد زير را برشمرد:
  • انتخاب اشتباه درايو براي سيستم آسانسور گيرلس
  • ضعيف بودن درايو مطابق با توان موتور آسانسور
  • شيلدينگ اشتباه براي خطوط انتقال قدرت در آسانسور درايو دار
  • شيلدينگ ناصحيح براي خط هاي انكدر سيستم
  • مشكل در انكدر يا قطعات مربوط به آن همچون كوپلينگ انكدر
  • رعايت نكردن صحيح شيلدينگ براي مقاومت ترمز هاي سيستم آسانسور
  • عدم تنظيم درايور در تابلو فرمان آسانسور
  • عدم شناسايي موتور توسط درايو

لرزش آسانسور در سرعت ثابت حركتي

آسانسور پس از شروع حركت و در چند ثانيه ابتدايي به سرعت ثابت خود خواهيد رسيد. سپس تا رسيدن به سطح توقف و طبقه مورد نظر با همين سرعت به راه خود ادامه خواهد داد. عواملي كه در سرعت ثابت باعث ايجاد لرزش در محورآسانسور درايو دار مي شود عبارتند از:

  • رعايت نكردن شيلدينگ مناسب براي مقاومت ترمز
  • عدم تنظيم درايو آسانسور
  • عدم شناخت موتور آسانسور توسط درايو
  • شيندلينگ نامناسب براي خطوط قدرت آسانسور
  • مشكل در انكدر و عدم تنظيم آن
  • مشكل و خرابي در قطعات جانبي انكدر
  • مشكل در فركانس موتورهاي فركانس بالا
  • لرزش آسانسور درايو دار هنگام توقف

 كاهش سرعت و توقف كابين در آسانسورهاي درايو دار

  • شيلدينگ نامناسب در خطوط قدرت آسانسور
  • مشكل در انكدر و شيلدينگ آن
  • خرابي در قطعات جانبي انكدر
  • عدم تنظيم درايو آسانسور
  • عدم رعايت شيلدينگ مناسب براي مقاومت ترمز
  • مشكل در فركانس كاري موتور آسانسور
  • عدم شناخت موتور و تنظيمات آن توسط درايو
  • لرزش آسانسور در سرعت همسطح سازي آسانسور

رفع لرزش  آسانسور درايو دار

  • انتخاب صحيح درايو متناسب با نوع موتور و سيستم آسانسور
  • خريد موتور آسانسور با كيفيت از برندها و فروشگاه قطعات آسانسور معتبر
  • تهيه درايو آسانسور از بهترين برندهاي آسانسور ايران و دنيا
  • به كارگيري كابل بهم تابيده شيلددار و اتصال به زمين كردن آن
  • استفاده از خرطومي  هاي فلزي براي خطوط انتقال قدرت
  • استفاده از كابل شيلدار براي خطوط انتقال قدرت و اتصال زمين كردن آن
  • استفاده از كابل شيلددار براي خطوط ترمز آسانسور و اتصال زمين كردن آن
  • استفاده از كوپلينگ استاندارد و مناسب براي انكدر آسانسور
  • تنظيم دقيق و كامل درايو آسانسور توسط مهندسان آسانسور مانا   https://asansormana.com/

 

 

 

سايبان موتور دار منصف چه مزايايي دارد

سايبان موتور دار منصف  چه مزايايي دارد

اين روزها به نظر مي رسد زندگي ما مملو از فناوري جديد فوق العاده است و تقريباً همه چيزهايي كه داريم هوشمند يا خودكار است. خوب ، اكنون مي توانيد سايبان خانه خود را نيز به ليست اضافه كنيد. داشتن يك دستگاه با فناوري پيشرفته يك راه عالي براي سايه انداختن خانه در برابر نور خورشيد است ، اما علاوه بر آن مزاياي بسيار ديگري نيز ارائه مي دهد. بنابراين بياييد ببينيم مزاياي سايبان موتوري چيست.

 

راحتي

 

اين ويژگي شماره يك سايبان موتوري است. همه ما به دنبال اين هستيم كه زندگي خود را آسان كنيم و در روزهاي شلوغ خود مقداري وقت صرفه جويي كنيم. وقتي سايبان شما با فشار يك دكمه به راحتي كنترل مي شود ، مي توانيد شرط ببنديد كه بسيار ساده تر از سبك هاي دستي قديمي است. افزايش حياط در فضاي باز تقريباً به سختي با سايبان هاي متحرك ازhttps://sayehban.co/   سايبان برقي منصف دشوار نيست.

عمر بيشتر پارچه

 

https://www.dailystrength.org/journals/sybn-brqy

 

هنگامي كه پارچه در معرض افزايش و كاهش تنش در طول زمان قرار مي گيرد ، ناگزير خراب مي شود. استرس ناشي از مكانيك هاي قديمي باعث شد پارچه زودتر پاره شود. امروزه با سيستم هاي موتوري ، سطح تنش هميشه در نقطه مناسب است ، و هرگز براي پارچه زياد قابل حمل نيست. اين ظاهر و طول عمر سايبان را بهبود مي بخشد.

 

ذخيره انرژي

 

صرفه جويي طولاني مدت در مصرف اين قطعات از نظر علمي اثبات شده است. تابش خورشيدي كه از پنجره هاي شيشه اي يك خانه مي آيد مي تواند باعث شود كه AC شما 20 درصد بيشتر كار كند. با محافظت كامل از سايبان موتوري خود ، مي توانيد تمام اين هزينه ها را به مرور كاهش دهيد.

 

تهيه سايبان موتور دار  از سايبان برقي منصف  مزاياي زيادي دارد. نه تنها ظاهر فوق العاده اي دارد ، بلكه بسيار راحت است ، در هزينه شما صرفه جويي مي شود و مدت زمان بيشتري طول مي كشد. بنابراين اكنون مي توانيد همسايگان خود را با لوازم جانبي فوق العاده تحت تأثير قرار دهيد و از مزاياي سايبان هاي با كيفيت محلي كه از https://sayehban.co/  تهيه شده است ، استفاده كنيد.

منبع : 

http://mehfeel.net/mehfeel/blogs/post/253204

 

http://recampus.ning.com/profiles/blogs/6556033:BlogPost:9476477

 

http://loveiswhoweare.com/2020/photo-by-monica-castaloni

https://www.duquesnelight.com/company/about/careers/recruiting-events/youngstown-state-university

http://sehcf.org/website-launched/#page-215

https://www.qatarliving.com/events/konkan-toastmasters-open-house?page=2#comment-7811417

http://www.sprasia.com/channel/sudousan/20090129144610.html

http://ao.23video.com/photo/61838635/633xoraselectra

http://prestashop2.altervista.org/it/smartblog/4_share_the_love_for_prestashop_1_6.html

 

 

 

كليد و پريز ايران الكتريك مدل اليزه

كليد و پريز ايران الكتريك مدل اليزه

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/01/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%B2%D9%87-%D9%85%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D8%B3%DB%8C%D9%84%D9%88%D8%B1.jpg

كليد و پريز مدل اليزه به لطف قيمت مناسب و طراحي خاص يكي از پرفروش ترين و پرطرفدار ترين مدل هاي كليد پريز توليد شده توسط شركت ايران الكتريك ميباشد.

كليد پريز هاي مدل اليزه همگي داراي مكانيزم به روز شده و منطبق با طراحي روز دنيا و همگام با آخرين استانداردهاي جهاني ميباشند. اين مدل كليد و پريز توسط جديدترين دستگاه ها و به روزترين تكنولوژي هاي روز دنيا ساخته ميشود.

شركت ايران الكتريك در ساخت كليد و پريز مدل اليزه با استفاده از مرغوبترين متريال بهترين كيفيت رو براي شما به ارمغان مي‌آورد. مدل اليزه با توجه به كيفيت بالا و طراحي عامه پسند و همچنين دوامي ماندگار داراي قيمت مناسبي براي مصرف‌كنندگان عزيز ميباشد.

نكات مهم هنگام خريد كليد و پريز الكتريك مدل اليزه

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/01/%D8%B3%D9%87-%D9%BE%D9%84-%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%B2%D9%87-%D8%B7%D9%84%D8%A7%DB%8C%DB%8C.jpg

از نكات مهم هنگام خريد كليد و پريز ايران اين ميباشد كه كليد و پريز مدل اليزه همگي داراي يك نوع مكانيزم و زيرساخت ثابت ميباشند و همگي از كيفيت يكساني برخوردار هستند.

تنها وجه تمايز اين مدل در طرح و رنگ و جنس قاب دور و رويه كليد پريز ميباشد و يا به عبارتي ساده تر ميتوان گفت از عوامل تاثير گذار بر قيمت كليد پريز اليزه در شكل ظاهري اين نوع كليد پريز ها ميباشد.

انواع كليد و پريز اليزه

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/01/%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1-%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%B2%D9%87-%D8%B7%D9%84%D8%A7%DB%8C%DB%8C.jpg

كليد و پريز مدل اليزه داراي چندين طرح متفاوت ميباشد. انواع كليد و پريز اليزه به شرح زير ميباشد

اليزه اقتصادي:

مدل اليزه اقتصادي همانگونه كه مشخص است بسيار اقتصادي ميباشد يعني داري قيمت بسيار مناسب و ارزان ميباشد. كه در رنگ هاي سفيد و كرم توليد ميگردد و مي‌توان گفت اين مدل ارزان ترين مدل كليد پريز موجود در بازار ميباشد،

كه البته قابل توجه ميباشد داراي مكانيزم بسيار با كيفيتي ميباشد. قاب رويه كليد پريز اليزه سفيد و اليزه كرم به مكانيزم پيچ شده و ثابت ميباشد. البته مي‌توان اين مدل رو به صورت مكانيزمي و قاب جداگانه هم تهيه كرد. كليد پريز مدل اليزه اقتصادي محبوب پروژه هاي انبوه‌سازي ساختماني ميباشد.

اليزه رنگي :

مدل اليزه رنگي از كليد و پريز داراي قاب هاي رنگي هستند كه شامل چهار رنگ اصلي اليزه بژ، اليزه نقره اي، اليزه زغال‌ سنگي و اليزه زرشكي ميباشد. در اين مدل از مكانيزم اليزه استفاده شده است با اين تفاوت كه قاب دور و قاب رويه اين كليد پريز ها قابل جدا شدن و تعويض هستند و قابليت تغيير و تركيب شدن با يكديگر را دارند.

مصرف كنندگان با توجه به طراحي دكوراسيون داخلي خود مي‌توانند تركيب رنگ جديدي از كليد و پريز را خلق كنند و كليد و پريز منحصر به فرد منطبق با سليقه خودشان رو ايجاد كنند و از آميزش رنگ ها لذت ببرندكليد پريز اليزه رنگي با قاب رنگ متاليك به فضاهاي مدرن زيبايي خاصي ميبخشد و همچنين جزو محصولات ميان رده با قيمت مناسب ميباشد.

اليزه طرح متال :

جنس قاب رويه مدل اليزه طرح متال از پلي كربنات ميباشد كه توسط آلياژ هاي خاصي روكش و آبكاري شده است و با رنگ براق حس فلز رو براي مصرف كننده تداعي ميكند و همانگونه كه از اسم اين مدل مشخص هست فقط طرح متال ميباشد و بايد توجه داشت كه  داراي قاب فلزي نميباشد.

در حال حاضر اين مدل در دو رنگطرح متال سيلور براق (همانند استيل) و طرح متال طلايي براق توليد ميگردد و با قيمت مناسب مي‌تواند جايگزين خوبي براي كليد و پريز هاي فلزي ميباشد.

اليزه فيلم پترن:

در حال حاضر براي ساخت و توليد اين سري از كليد و پريز فقط از طرح چوب تيره استفاده مي‌گردد. كليد و پريز اليزه فيلم پترن، داراي چاپ ثابت و رنگ الكترواستاتيك ميباشد. در فرايند توليد اين مدل از تكنولوژي ظاهر كردن نگاتيو و چاپ ثابت فيلم پترن روي كليد و پريز ها استفاده ميگردد. تمامي محصولات ايران الكتريك داراي رنگ الكترواستاتيك ميباشند كه در برابر خط و خش و استفاده بسيار مقاوم و داراي ثبات رنگ ميباشد.

كليد و پريز اليزه با ساختاري ساده و شيك با ظاهري زيبا و قيمتي مناسب مي تواند در محيط هاي اداري، منازل، ساختمان هاي تجاري، پروژه هاي انبوه سازي و غيره به كار رود.

خريد و قيمت كليد پريز مدل اليزه

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2020/09/%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%D8%A8%D8%B1%D9%82-%DB%8C%D9%88-%D9%BE%DB%8C-%D8%A7%D8%B3-%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%B2%D9%87-%D8%A8%DA%98.jpg

جهت خريد كليد پريز مدل اليزه و اطلاع از آخرين قيمت و كسب اطلاعات بيشتر ميتوانيد به سايت رسمي فروشگاهي اينترنتي ايران الكتريك مراجعه كرده و خريد خودتون رو به صورت آنلاين انجام  دهيد.

 

 

كلاس طراحي لباس – دوره طراحي لباس

كلاس طراحي لباس – دوره طراحي لباس

 

كلاس طراحي لباس  در طراحي مد لباس نقاشي خود را با رنگ، جوهر و سايه زدن تكميل و نهايي كنيد. با استفاده از رنگ مشكي پر رنگ و يا رنگ هاي ديگر، روي خطوطي كه مي خواهيد نگه داريد خط پر رنگ بكشيد. در اين مرحله از كار مي توانيد تمام خطوط بدن، علامت هاي اضافه و يا از خط بيرون زده را پاك كنيد. سرانجام با استفاده از رنگ هايي كه مي خواهيد در طرح شما وجود داشته باشد، با دقت درون لباس ها را پر كنيد. مي توانيد لباس ها را با ماژيك، رنگ و يا جوهر رنگ آميزي كنيد. خلاقيت به خرج دهيد و رنگ ها را با يكديگر تركيب كنيد و دوره طراحي لباس

 از سايه هاي زيبا و متنوعي استفاده كنيد تا بتوانيد طرحي كامل و زيبا را به نمايش بگذاريد. زماني كه روي بافت ها و سايه ها كار مي كنيد تصويري را كه زير چراغ هاي نورافكن “باند” ( راهرويي كه مدل ها روي آن اجرا مي كنند) به سمت شما در حال حركت است را تصور كنيد. چين هاي عميق در پارچه با سايه هاي تيره تري نمايش داده مي شوند. در جايي كه پارچه با نور برخورد مي كند، رنگ ها بايد كلاس طراحي لباس  روشن تر به نظر برسند. اضافه كردن دوره طراحي لباس

  جزئيات و ويژگي هاي ديگري مانند مو، عينك آفتابي و آرايش و غيره، باعث مي شوند مدل شما زنده به نظر برسد و ظاهر زيبا، جذاب و كاملي را داشته باشد.

لباس ها را پر رنگ و با جزئيات ترسيم كنيد

لباس را جسورانه ترسيم كنيد. از آنجا كه هدف طراحي مد، نشان دادن ايده هاي طراحي شماست؛ هنگام رسم كردن لباس روي الگو از خطوط پر رنگ استفاده كنيد. لباس را طوري طبيعي طراحي كنيد كه گويي روي الگو به طور واقعي آويزان شده است. بايد در اطراف آرنج و كمر، در نزديكي شانه ها، مچ پا و مچ دست چين و چروك وجود داشته باشد. هنگام كشيدن لباس روي الگو بايد به اين فكر كنيد كه يك لباس چگونه روي بدن يك فرد مي ايستد و با ظرافت تمام آن را طراحي و در مدل خود پياده كنيد.

دوره طراحي لباس

 

سعي كنيد دوره طراحي لباس

كلاس طراحي لباس طرحستان  ابتدا بافت پارچه خود را مشخص كنيد كه لطيف، زبر، خشك و يا نرم است تا بتوانيد بافت پارچه را به بهترين حالت روي مدل نمايش دهيد، سپس جزئياتي مانند پولك و دكمه را به طرح اضافه كنيد تا تصوير مدل شما در طراحي لباس واقعي تر جلوه كند.

 

طراحي مد لباس

3. يادگيري رسم جزئيات در الگو

بايد ياد بگيريد كه دوره طراحي لباس

در واقع مرحله مهم و اصلي كار از اينجا شروع مي شود. در مورد آنچه كه مي خواهيد ايجاد كنيد دقيق فكر كنيد. طرح اصلي لباس خود را مشخص كنيد و آن را با جزئيات كامل نشان دهيد؛ براي مثال اگر لباسي را طراحي مي كنيد طرح ها، چين، گره، پاپيون، قوس ها و غيره را بايد طوري به الگو اضافه كنيد تا يك طرح زيبا و خاص به وجود آوريد. روي عناصر منحصر به فرد متمركز شويد و جزئيات، لوازم جانبي و تزئينات مناسبي را روي الگو طراحي كنيد تا بتوانيد سبكي واضح و روشن را به نمايش بگذاريد. اگر به ايده هاي تازه اي نياز داريد و يا نمي دانيد از كجا شروع كنيد، مي توانيد از مجلات و يا سايت هاي مد، الهام بگيريد.

كلاس طراحي لباس   اگر طراحي مد لباس شما شامل پارچه اي طرح دار و يا چاپ شده است، بسيار مهم است تا به طور دقيق نشان دهيد كه چطور اين حالت روي مدل قرار مي گيرد. با كشيدن طرح كلي لباس طرح داري مانند دامن و يا بلوز شروع كنيد. آن را به بخش هاي مختلف و چهارخانه تقسيم كنيد، حال بخش ها را يكي پس از ديگري با طرح پارچه پر كنيد. به چگونگي تغيير چين و چروك و پليسه در ظاهر يك الگو توجه كنيد، چرا كه ممكن است در نقاط خاصي انحنا و يا برشي نياز داشته باشد تا طرح خوب و دقيق به نظر برسد. براي كشيدن طرحي خوب و حرفه اي و با جزئيات دقيق، زمان بگذاريد تا مطمئن باشيد، طرحتان در تمام خانه ها يكسان به نظر مي رسد

 كلاس طراحي لباس  چطور چين، چروك و پليسه لباس را روي الگو بكشيد. از خطوط مختلف استفاده كنيد تا بتوانيد چين و چروك لباس را واضح و روشن روي الگو نشان دهيد. دانستن چگونگي رسم چين، چروك و پليسه روي الگو به شما كمك مي كند تا ساختار لباس را به بهترين نحو به تصوير بكشيد. چين ها را مي توان با استفاده از خطوط سست و موج دار رسم كرد. براي نشان دادن چين و چروك از الگوهاي دايره اي نيز مي توانيد استفاده كنيد و همچنين براي نشان دادن پليسه يك لبه صاف رسم كنيد.

 

كلاس طراحي لباس  به ياد داشته باشيد پارچه ها با جنس هاي مختلف، به حالت هاي گوناگون روي بدن قرار مي گيرند. اگر پارچه شما نازك و ابريشمي باشد، روي بدن مي خوابد و سر مي خورد و تقريبا حركتي موج دار دارد و يا اگر پارچه مانند پارچه پشمي و يا كتان، ضخيم باشد؛ خشك و گوشه دار روي بدن مي ايستد و شكل كمتري از بدن را نشان مي دهد (مانند يك كت جين).

 

طراحي مد لباس

4. نشان دادن طراحي لباس و تصاوير چاپي در طراحي مد لباس

الگوها و چاپ ها را نشان دهيد. دوره طراحي لباس

.

https://www.modes.com/es/

 

5. طرح خود را با استفاده از رنگ كردن و سايه زدن كامل كنيد

 

 

حفاظ آكاردئوني آهني ايمن و مقاوم

حفاظ آكاردئوني آهني ايمن و مقاوم

حتما تا پيش از اين با حفاظ آكاردئوني آهني و خاصيت منحصر به فرد آن آشنايي پيدا كرده ايد و مي دانيد كه امروزه در غالب آپارتمان ها از حفاظ آكاردئوني آهني به جهت بالا بردن سطح ايمني خانه ها استفاده مي شود. اما اگر قصد خريد اين نوع از درب ها را در ذهن خود مي پرورانيد، طبيعتا توجه به يك سري نكات در اين زمينه بسيار حائز اهميت مي باشد. چرا كه اين عوامل تأثير مستقيمي در حفاظ درب آكاردئوني ( ضد سرقت )دارند كه شما به هنگام خريد اين نوع از درب ها با آن مواجه خواهيد شد. بنابراين اگر قيمت هاي متفاوتي را از حفاظ آكاردئوني آهني در بازار مشاهده كرديد، طبيعتا بايستي به دنبال تفاوتي در ساخت و مدل و ساير عوامل ديگر در آن ها بود تا اين تفاوت حفاظ درب آكاردئوني ( ضد سرقت )نمود پيدا كند. ما براي سهولت در خريد شما به ذكر اين علت و عوامل پرداخته ايم تا شما را از سردرگمي اوليه در خريد حفاظ آكاردئوني آهني رهايي بخشيم. پس اگر درصدد خريد حفاظ آكاردئوني آهني به جهت امنيت و آسايش بيشتر منزل و مأواي خويش هستيد، ادامه مطلب را از دست ندهيد تا به درك درست و صحيح تري به هنگام خريد اين نوع از درب هاي ضد سرقت دست يابيد.

عوامل مختلف در حفاظ درب آكاردئوني ( ضد سرقت )

براي شفاف سازي پيش از خريد حفاظ آكاردئوني آهني بايستي به يك سري نكات و علل و عوامل اشاره شود كه تمامي اين عوامل در حفاظ درب آكاردئوني ( ضد سرقت )در پايان كار دخيل مي باشند تا به اين منظور هر يك از افراد با برآورد اين عوامل مختلف پيش از خريد حفاظ آكاردئوني آهني، انتخابي شايسته داشته باشند و بودجه احتمالي خود را در اين راستا مدنظر قرار دهند. اين عوامل مختلف كه موجب تغيير در حفاظ درب آكاردئوني ( ضد سرقت )مي گردند

جنس حفاظ آكاردئوني آهني ضد سرقت

مسلما هر چقدر جنس حفاظ آكاردئوني آهني مطمئن تر و مستحكم تر باشد، امنيت بيشتري را به همراه خواهد داشت و خيال اعضاي خانواده را تا حد بسيار زيادي نسبت به خريد حفاظ آكاردئوني آهني مطمئن تر مي سازد. بنابراين نبايستي در همان وهله نخست حفاظ درب آكاردئوني ( ضد سرقت )پايين و ارزان قيمت ما را بفريبد و بدون هيچ گونه فكر و انديشه اي دست به خريد حفاظ آكاردئوني آهني ارزان قيمت زد

 

ساخت درب حياط ويلايي ( لوكس )

ساخت درب حياط ويلايي ( لوكس ) هم مانند ساخت انواع درب هاي فرفورژه در زمان هاي قديم به طرق مختلفي انجام مي شده است. زماني كه فلزات را درون كوره هايي مي ريختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و كوبيدن اين نوع فلزات مقاومت و خشكي آن ها كمتر مي شد و در نهايت امكان جلادهي در آن ها فراهم مي شده است. در نهايت افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند قادر بودند تا نقش هاي پرپيچ و خمي روي آن ها پياده كنند كه از جمله آنها مي توان به طراحي هاي اسليمي اشاره كرد.

در نهايت، فلزاتي كه گرام قيمت بودند به آساني بازسازي و به هم متصل مي شدند كه با تغيير شكل آن ها در واقع درب حياط ويلايي ( لوكس ) از آن ها ساخته مي شد. شايد در گذشته مانند امروز در ساخت اين نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تكنولوژي هاي پيشرفته اي كه در اين زمينه وجود دارد، انواع درب حياط ويلايي ( لوكس ) فرفورژه در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شود و به شما اين امكان را ميدهد كه طراحي هاي مختلفي براي خود داشته باشيد.

انواع درب حياط ويلايي ( لوكس )

البته انواع درب حياط ويلايي ( لوكس ) يكي نيست و شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را مشاهده كنيد كه در واقع براي ويلاها مورد استفاده قرار مي گيرند. بايد بدانيد كه انواع مختلف درب حياط ويلايي ( لوكس ) ويژگي هاي متفاوتي دارند و همين هم باعث مي شود كه استفاده از آن ها در مناطق مختلف متفاوت باشد. شما ميتوانيد هم از درب هاي چوبي و هم از درب هاي فلزي به عنوان درب حياط ويلايي ( لوكس ) استفاده كنيد البته دقت داشت هباشيد كه استفاده از برخي از آن ها در برخي از نقاط كشور مجاز نيست چرا كه ممكن است امنيت خانه و ساختمان شما را با مشكل روبرو كنند.

براي مشاوره با كارشناسان آهن ايرانيان در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

 

تعمير تلويزيون در شمال تهران با سرويس تي وي

تعمير تلويزيون در شمال تهران با سرويس تي وي

سرويس تي وي   https://servictv.ir/   به عنوان نماينده معتبر سامسونگ با سال ها سابقه در زمينه تعمير برد و تلويزيون با به كارگيري افراد كارآزموده و متخصص آمادگي دارد تعمير تخصصي تلوزيون شما را در سريع ترين زمان و با مناسب ترين قيمت در محل كار يا منزل شما بر عهده بگيرد. خدمات ارائه شده در اين نمايندگي شامل موارد ذيل است:

تعمير انواع تلويزيون هاي.LCD.LED.PLASMA

ضمانت يك ماهه تعمير براي همه تلويزيونات

استفاده از قطعات اصلي در تعمير

تعمير انواع تلويزيون هاي سه بعدي

تعمير انواع پنل هاي داراي مشكلات هاي خطوط در تصوير،پرش در تصوير،تاريك شدن نيمه تصوير،آب خوردگي و….

نصب انواع تلوزيون ديواري و روميزي

سرويس در محل-سراسر تهران

مشكلات انواع تلويزيون

صدا دارد نور دارد تصوير ندارد...ازمشكل پنل ويا بخش پردازش تصوير

صدا دارد تصوير دارد نور ندارد...از مشكل لامپ تصوير

تصوير دارد نور دارد صدا ندارد...از مشكل برد مين و يا پاورو

خود به خود خاموش و روشن مي شود...برد مين و يا پاور ميتواند خراب بتشد.

خود به خودخاموش مي شود...از مشكل بخش تغذيه و يا برد مين.

روي چراغ استندباي است و به هيچ عنوان روشن نمي شود...از مشكل برد مين و يا پاورروي چراغ استندباي است وامكان دارد گاهي روشن شود.

كاملا خاموش است و هيچ علائم حياتي ندارد...برد پاور مشكل دارد.

تصوير دچار نويز و به هم ريختگي است...از مشكل پاور و يا مين برد.

تصوير نگاتيو است...برد پرازنده تصوير مشكل دارد.

تصوير لرزش دارد.برد پاور و يا برد مين ميتواند دليل اشكال باشند.

در تصوير خطوط عمودي و يا افقي مشاهده مي شود.

روي لوگو گير كرده ..برد مين مشكل دارد.

تصوير سر و ته است ..برد مين مشكل دارد.

نيمي از صفحه خالي و نيمي ديگر داراي تصوير عادي است...بردتيكان و يا پنل مشكل دارد.

تلويزيون دير روشن مي شود...برد پاور مشكل دارد.

تصوير تلويزيون اسلوميشن شده...پنل مشكل دارد.

تلويزيون خود به خود كانال عوض ميكند...برد مين مشكل دارد.

تلويزيون خود به خود صدا را كم و زياد ميكند...برد مين مشكل دارد.

به محض روشن شدن ولوم روي حالت حدبيشتر قرار ميگيرد...برد مين مشكل دارد.

بعد از هر بار روشن كردن بايستي از اول كانال يابي كرد...نرم افزار برد مين مشكل دارد.

تنظيمات را در خود نگه نميدارد.???????..برد مين مشكل دارد.

هيچ كانالي را زمان جستجو پيدا نميكند...آنتن پشت بام و يا مشكل تيونر در برد مين

تلويزيون گاهي روشن مي شود و گاهي روشن نمي شود...برد مين و يا پاور خراب است.

فلش يو اس بي را شناسايي نميكند...برد مين خراب است.

پورت اچ دي ام آي را نميشناسد...برد مين خراب است.

پورت سه رنگ زرد سفيد قرمز،وصل است اما تصوير نميايد...برد مين خراب است.

به محض روشن شدن خاموش مي شود و گاها با صداي سوت همراه است...برد پاور خراب است.

بعد از حدود دقيقه دكمه هاي ريموت از كار مي افتند... از مشكل برد پاور و يا مين برد.

???????تصوير بسيار كمرنگ و سفيد است...مشكل برد تيكان باعث اين اشكال شده.

گزينه سرچ و كانال يابي از منو حذف شده و قابل دسترس نيست...ازمشكل تنظيمات مين برد????

تلويزيون هاي LCD وLED

اين تلويزيون ها ازچندين بخش تشكيل شده اند:1. صفحه نمايشگر كه از جنس كريستال مايع است.
2.
بك لايت كه در پشت صفحه نمايشگر وجود دارد.
بين بك لايت و پنل هم صفحاتي وجود دارد كه باعث مي شود نور يكدست و يكنواختي دا داشته باشيم
پنل از خود نوري ندارد. و براي نمايش درست تصوير بايد بك لايت از پشت پنل روشن باشد.
در تلويزيونهاي نسل اوليه ال سي دي زاويه ديد محدود بود وبراي ديد بهتر بايستي روبروي تلويزيون مينشستيم كه البته اين امر به مروراصلاح شده
در ساختار تلويزيون هاي جديد از دو نوع لامپ تصوير استفاده مي شود:
1.
بكلايت CCFL
2.
بكلايت LED

تلويزيون هاي LED در حقيقت همان LCD هاي قديم مي باشند، تلويزيون هاي LCD به نور پشت پنل متكي مي باشند تا پنل كريستال مايع را روشن كند. معروفترين نوع LCD از نور فلورسنت در پشت پنل استفاده مي كنند كه به بكلايت CCFL معروفند. اما تلويزيوهاي جديد LCD ازبكلايت LED براي ايجاد روشنايي استفاده ميكنند.?????????????????

كاربران همه مدل هاي تلويزيون اعم از تلويزيون LCD، تلويزيون LED، تلويزيون پلاسما، تلويزيون 4K، تلويزيون 3D، تلويزيون QLED و … مي توانند در صورت مشاهده هر گونه ناكارامدي و اختلال در تلويزيون مورد استفاده، به نمايندگي سرويس تي وي مراجعه كرده و خدمات تخصصي مورد نياز را دريافت كنند.

نمايندگي تلويزيون ال جي يا سوني و سامسونگ سرويس تي وي با همكاري گروه اي از مهندسان جوان و متخصص و با كمك تجهيزات پيشرفته روز دنيا در تلاش است تا به همه تلويزيون هاي خراب تولد دوباره بخشيده و با افزايش عمر مفيد آن ها، لذت استفاده از يك تلويزيون با كيفيت را مجددا به كاربران آن ها ارزاني دارد. خدمات مرتبط با تعمير تلويزيون، بسته به درخواست متقاضي به دو روش قابل دريافت است كه اين دو روش عبارت هستند از تعمير تلويزيون در محل و تعمير تلويزيون در تعميرگاه.

در روش اول –يعني تعمير در محل تلويزيون، نيازي به جابجايي تلويزيون نيست و متخصصين تعمير خود در محل حضور يافته و اقدامات مورد نياز براي تعميررا روي تلويزيون پياده مي سازند. در روش دوم، بايد تا كاربر تلويزيون را به نمايندگي تخصصي تعمير تلويزيون تحويل دهد تا خدمات مورد نياز برروي آن اعمال شود.

تعمير تخصصي تلويزيون

نمايندگي تلويزيون سوني يا الجي و سامسونگ ارائه دهنده تخصصي ترين سرويس ها و خدمات مرتبط با تعمير، بهسازي، ترميم و تعويض قطعات انواع تلويزيون به متقاضيان است. شما كاربران گرامي مي توانيد با انتخاب آگاهانه نمايندگي تلويزيون در كمترين زمان و با هزينه مصوب، تلويزيون خراب خود را تعمير كنيد. خدمات ارائه شده در اين نمايندگي منحصر به مدل واشكالي خاص نيست و همه مشكلات سخت افزاري و نرم افزاري تلويزيون را پشتيباني مي كند.